Rozbaleno.cz - Rozhoduje cena, ne obal

Rozbaleno.cz - Rozhoduje cena, ne obal

0 košík je prázdný

Vše o nákupu

Jak nakupovat?

 

1.   Vyhledání zboží

Zboží lze vyhledat buď procházením v jednotlivých kategoriích nebo vyhledáním v poli „Hledat zboží“, umístěném v záhlaví každé stránky www.rozbaleno.cz.

2.   Vložení do košíku

Vybrané položky si kliknutím na tlačítko „Koupit“ vložte do Vašeho nákupního košíku. Po každém nákupu si zkontroluje, jestli máte v košíku vše.

3.   Zvolení způsobu dopravy a platby

Zvolte si způsob dopravy a platby, který nejvíc vyhovuje Vašim požadavkům.

4.   Určení místa dodání

Už zbývá jen vyplnit adresu, na kterou chcete zboží zaslat. Pokud jste našim stálým zákazníkem, doporučujeme se přihlásit a vybrat si jednoduše jednu z předchozích dodacích/fakturačních adres.

5.   Odeslání objednávky

Odesláním zboží v košíku se začne Vaše objednávka zpracovávat. O veškerém dalším postupu budete informováni přes e-mail.

Nahoru

 

 

Jakým způsobem mohu zboží zaplatit?

Hotově na dobírku

Za zboží platíte v hotovosti řidiči kurýrní společnosti nebo doručovateli české pošty. Pamatujte, připravením si potřebného obnosu peněz v hotovosti můžete velmi urychlit předávku zásilky. Při tomto typu platby obdržíte fakturu za Vámi zakoupené zboží až poté, co se peníze dostanou k nám na účet. Maximálně však nejpozději do 7 dní od převzetí zásilky.

Převodem na účet

Klasický způsob platby přes internetové bankovnictví nebo složenkou. Pozor! Objednávku odesíláme až poté, co se nám peníze připíší na účet. Proto prosím berte v úvahu prodlevu, která je způsobena převodem peněz. Zpravidla se termín doručení zásilky prodlouží o 1 pracovní den oproti "zaslání na dobírku" nebo "Rychlým online převodem" (více níže).

Platební kartou Visa nebo MasterCard

Tuto možnost můžete využít ihned při nákupu zboží na našich internetových stránkách. Fakturu za Vámi nakoupené zboží obdržíte ihned po připsání dané částky na náš účet. V tomto případě během několika hodin.

Rychlý online převod

Internetový kanál, který usnadňuje platby online. Kombinace rychlosti a maximálního zabezpečení zajišťuje zákazníkům bezproblémové platby s ochranou osobních údajů. Řešíme přes platební bránu PayU.

Nahoru

 

Záruky a služby

 

Vlastní sklad

Veškeré naše zboží je skladem a okamžitě připraveno k expedici.

 

Expresní dodání

Objednávky potvrzené do 11:00 doručujeme zpravidla následující pracovní den.

 

Záruka na zboží

12-24 měsíců (vždy uvedeno u každého zboží). To je doba, po kterou náš obchod ručí za zboží zakoupené v našem obchodě. Navíc s možností vrácení peněz do čtrnácti dnů od nákupu. 

V případě, že hledáte informace, jak záruku uplatnit, přejděte na Reklamační řád. Chcete-li zboží vrátit ve 14denní lhůtě, pokračujte na sekci Odstoupení od kupní smlouvy.

Nahoru

 

Objednáno, co dál?

Zakoupené zboží mi nevyhovuje

Zakoupené zboží se Vám nelíbí, nevyhovuje nebo jste si jeho koupi pouze a jednoduše rozmysleli? Nevadí, pokud Vám zboží nebude vyhovovat, pošlete nám ho zpět na adresu Rozbaleno.cz, Areál Prologis Park Jirny-hala DC5, Poděbradská 771, 250 90 Jirny a na balík nalepte odpovědní štítek České pošty, který Vám zajistí, že náklady na přepravu hradíme my (pozor, vracené zboží musíte zasílat pouze prostřednictvím České pošty). My Vám obratem vrátíme peníze. Aby vše proběhlo hladce, vyplňte prosím formulář pro vrácení zboží

Reklamace

Zakoupené zboží nefunguje jak má? Řešení reklamací s námi se nemusíte obávat. Stačí vyplnit reklamační formulář a v nejbližším možném termínu se Vám ozve odpovědný pracovník, aby s Vámi celou reklamaci vyřešil k Vaší plné spokojenosti.

Nahoru

 

Reklamační řád

 

Zákazník má právo zboží reklamovat ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží nového a 12 měsíců od převzetí zboží použitého (opticky poškozeného), tedy zboží bazarového.

 

Jak postupovat při reklamaci

1.   Reklamaci můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil v přehledu objednávek. Klikněte na objednávku a u každé položky máte možnost zboží reklamovat.  Nebo můžete vyplnit náš reklamační formulář přímo. Po úspěšném zadání reklamace obdržíte na Váš e-mail zprávu, která potvrzuje úspěšné přijetí reklamace. 
2.   Zboží zasílejte včetně veškerého příslušenství nejlépe v originálním obalu a vždy vhodně zabalené proti poškození.
3.   Balíček zašlete jako obyčejnou zásilku s využitím odpovědního štítku České pošty pro bezplatné odeslání. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku ani doporučeně (takto poslané zásilky není možné převzít).

Adresa pro zaslání reklamace:

Rozbaleno.cz 
Areál Prologis Park Jirny-hala DC5
Poděbradská 771
250 90 Jirny

 

Reklamace velkých spotřebičů:

Reklamaci velkého spotřebiče vyřešíme u vás doma skrze servisního technika. Reklamaci můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil v přehledu objednávek. Klikněte na objednávku a u každé položky máte možnost zboží reklamovat.  Nebo vyplňte náš reklamační formulář přímo. Poté kontaktujte reklamační oddělení na telefonním čísle +420 226 256 151. Zboží neodesílejte. 

Nahoru

 

Vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet v den přijetí zásilky na sklad. 
Výměnu zboží neprovádíme. Pokud si přejte vrátit peníze, učiníme tak v souladu s právními předpisy.

Nahoru

 

Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem

Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

Veškeré níže uvedené instrukce od nás po nahlášení škodní události rovněž obdržíte e-mailem.

 

Česká pošta

Oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty. S sebou vezměte kompletní zásilku, tak jak jste jí obdrželi, včetně obalového materiálu. Na poště Vám pracovníci pošty poradí a sepíší s Vámi zápis o škodě způsobené během přepravy. Reklamaci prosím vždy postupujte adresátovi, tedy Vám - v případě uznání reklamace Vám bude poštou uhrazena škoda. Po sepsání škodního zápisu má pošta zhruba 14 dní na rozhodnutí a vyjádření se k reklamaci přepravy. Výsledek Vám přijde poštou. Doporučujeme Vám rovněž vše nafotit. 

 

Uloženka, GEIS, In Time

Pokud poškození zjistíte ještě před převzetím zásilky, zásilku nepřebírejte, požadujte sepsání škodního protokolu a vrácení odesílateli. Přepravce se s námi spojí, reklamaci společně vyřídíme a ozveme se Vám. Pokud už bude objednávka zaplacená, domluvíme se na vrácení peněz. 

 

Zjistíte-li poškození až po převzetí zásilky, v první řadě vše důkladně nafoťte, včetně obalového materiálu. Co nejdříve nám nahlašte reklamaci přes náš reklamační formulář a přiložte fotografie poškozeného zboží. Případně nám fotografie pošlete e-mailem na reklamace@rozbaleno.cz. Spojíme se s Vámi a domluvíme se na řešení situace. Zároveň podáme reklamaci přepravci. 

Nahoru

 

 

Odstoupení od kupní smlouvy

V případě, že nejste se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu ve 14ti denní lhůtě vrátit a my Vám vrátíme peníze.

 

Jak postupovat při odstoupení od kupní smlouvy

1.   Vrácení můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil v přehledu objednávek. Klikněte na objednávku a u každé položky máte možnost zboží vrátit.  Nebo můžete vyplnit náš reklamační formulář přímo. Po vyplnění formuláře Vám obratem zašleme potvrzení o přijetí odstoupení od kupní smlouvy

2.   Zboží pošlete na adresu:

Rozbaleno.cz 
Areál Prologis Park Jirny-hala DC5
Poděbradská 771
250 90 Jirny

3.   Zboží zasílejte v původním stavu, nejlépe v originálním obalu.

4.   Balíček zašlete jako obyčejnou zásilku s využitím odpovědního štítku České pošty pro bezplatné odeslání. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku ani doporučeně (takto poslané zásilky není možné převzít).

Nahoru

 

Vyřízení odstoupení od kupní smlouvy

Vyřizujeme v nejkratší možné době, nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Rádi bychom Vás upozornili, že nejsme povinni vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání. Peníze Vám vrátíme v souladu s právními předpisy. 

Nahoru

Produkty

Kategorie

Značky

Založte si účet a získejte slevu 200 Kč
user cart loupe