Vše o nákupu

Jak nakupovat

Nejčastější dotazy

Jakým způsobem mohu zboží zaplatit?

Záruky a služby

Objednáno, co dál?

Obchodní podmínky

Postup při reklamaci

Nákup bez rizika


 

Jak nakupovat?

1.   Vyhledání zboží

Zboží lze vyhledat buď procházením v jednotlivých kategoriích nebo vyhledáním v poli „Hledat zboží“, umístěném v záhlaví každé stránky www.rozbaleno.cz.

2.   Vložení do košíku

Vybrané položky si kliknutím na tlačítko „Koupit“ vložte do Vašeho nákupního košíku. Po každém nákupu si zkontroluje, jestli máte v košíku vše.

3.   Zvolení způsobu dopravy a platby

Zvolte si způsob dopravy a platby, který nejvíc vyhovuje Vašim požadavkům.

4.   Určení místa dodání

Už zbývá jen vyplnit adresu, na kterou chcete zboží zaslat. Pokud jste našim stálým zákazníkem, doporučujeme se přihlásit a vybrat si jednoduše jednu z předchozích dodacích/fakturačních adres.

5.   Odeslání objednávky

Odesláním zboží v košíku se začne Vaše objednávka zpracovávat. O veškerém dalším postupu budete informováni přes e-mail.

Nahoru

 

Nejčastější dotazy

Obecné

Je možný osobní odběr?

Ano, osobní odběr je možný. Využijte některého z našich odběrných míst. Ta jsou umístěna po celé republice, takže při dokončování objednávky snadno sami zvolíte místo odběru, které Vám bude nejvíce vyhovovat. Více informací a seznam odběrných míst naleznete na této stránce.

Co znamená, že je zboží „rozbalené“?

Jako "rozbalené zboží" označujeme produkty, které byly některému z našich dodavatelů vráceny zákazníky v 14denní lhůtě, případně byl obal poničen během manipulace na skladě nebo na cestě k zákazníkovi.

Mohu nakupovat bez registrace?

Ano, pro Vaše ještě větší pohodlí při nákupu jsme si pro Vás připravili i možnost nakupování bez registrace. Tento prvek šetří nejenom Váš čas, ale také zjednodušuje celý nákupní proces.

Opravdu máte veškeré zboží skladem?

Ano, na ploše přes 1000m2 pro Vás máme připravené veškeré zboží prezentované na rozbaleno.cz. Po potvrzení nákupu tak můžeme zboží okamžitě připravit k expedici.

Jak se mohu přihlásit/odhlásit k odebírání novinek a akcí?

V levém sloupci pod seznamem kategorií zboží naleznete sekci "Odběr novinek" tam uveďte svůj email, na který chcete novinky dostávat. Opětovným napsáním emailu si novinky zase jednoduše odhlásíte.

Nahoru

 

Objednávky

Za jak dlouho od potvrzení objednávky budu mít zboží doma?

  • Zboží zasíláme Českou poštou variantou - Balík do ruky/Balík nadrozměrný a kurýrní službou Geis. Jakmile zboží opustí sklad, budeme Vás emailem kontaktovat s číslem balíku, abyste si mohli zásilku sledovat. Doba dodání je zpravidla následující pracovní den od expedice zboží.

  • Pokud zvolíte osobní odběr na některé z poboček Uloženky, budete mít zboží k odběru připravené s velikou pravděpodobností už následující pracovní den. K osběru budete vždy předem vyzváni formou sms, nebo emailem.

Nahoru

 

Reklamace

Pokud mi zboží nevyhovuje, mohu ho vrátit?

Ano, samozřejmě. Pokud Vám zboží nebude vyhovovat, pošlete nám ho zpět na adresu Rozbaleno.cz - sklad LIMAL, Nádražní 203, 250 64 Měšice a my Vám obratem vrátíme peníze. 

Co když zboží dorazí více poškozené, než bylo uvedené na reálných fotografiích ze skladu?

Ihned nás kontaktujte na telefonním čísle 226 256 151. Prověříme, zda nemohlo být zboží poškozeno během přepravy a domluvíme se na dalším postupu. Poškození zboží/zásilky musí být přepravci nahlášeno nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky. Pokud tuto lhůtu překročíme, bude reklamace s největší pravděpodobností přepravcem zamítnuta.

Chci nahlásit reklamaci písemně - tento postup doporučujeme!

Vyplňte prosím náš reklamační formulář. Obdržíte na Váš e-mail potvrzení o přijetí reklamace. V nejbližší možné době se Vám ozve náš odpovědný pracovník z reklamačního oddělení.

Nahlásil/a jsem reklamaci a nikdo se mi neozval.

Pokud do 3 pracovních dnů neobdržíte odpověď na zadanou reklamaci, kontaktujte nás prosím telefonicky na telefonním čísle 226 256 151, případně na e-mailu reklamace@rozbaleno.cz.

Nejsem si jistý nákupem. Co když zboží nebude splňovat uvedené parametry?

Díky naší službě Nákup bez rizika se vrácení zboží obávat nemusíte. Stačí pokud vyplníte náš reklamační formulář a o zbytek už se postaráme my - zajistíme bezplatný svoz zpět na náš sklad a ihned vracíme peníze. Více se dočtete přímo na stránkách služby Nákup bez rizika.

Nahoru

 

Jakým způsobem mohu zboží zaplatit?

Hotově na dobírku

Za zboží platíte v hotovosti řidiči kurýrní společnosti nebo doručovateli české pošty. Pamatujte, připravením si potřebného obnosu peněz v hotovosti můžete velmi urychlit předávku zásilky. Při tomto typu platby obdržíte fakturu za Vámi zakoupené zboží až poté, co se peníze dostanou k nám na účet. Maximálně však nejpozději do 7 dní od převzetí zásilky.

Převodem na účet

Klasický způsob platby přes internetové bankovnictví nebo složenkou. Pozor! Objednávku odesíláme až poté, co se nám peníze připíší na účet. Proto prosím berte v úvahu prodlevu, která je způsobena převodem peněz. Zpravidla se termín doručení zásilky prodlouží o 1 pracovní den oproti "zaslání na dobírku" nebo "Rychlým online převodem" (více níže).

Platební kartou Visa nebo MasterCard

Tuto možnost můžete využít ihned při nákupu zboží na našich internetových stránkách. Fakturu za Vámi nakoupené zboží obdržíte ihned po připsání dané částky na náš účet. V tomto případě během několika hodin.

Rychlý online převod

Internetový kanál, který usnadňuje platby online. Kombinace rychlosti a maximálního zabezpečení zajišťuje zákazníkům bezproblémové platby s ochranou osobních údajů. Řešíme přes platební bránu PayU.

Nahoru

 

Záruky a služby

Garance nejnižší ceny!

Garantujeme Vám nejnižší cenu na internetu v ČR. Pokud někde jinde najdete stejné zboží levněji, nabídneme Vám slevu ve výši 110% z rozdílu naši a konkurenční prodejní ceny.

Podmínky garance:

Garanci nelze uplatnit v následujících případech:

  • zboží v konkurenční nabídce není nové
  • zboží v konkurenční nabídce nemá shodný EAN
  • zboží v konkurenční nabídce je v cenové akci omezené časem, či počtem kusů
  • zboží v konkurenční nabídce není skladem

Jak uplatnit garanci nejnižší ceny?

Zakupte u nás dané zboží a následně nám prosím napište na info@rozbaleno.cz, co nejdříve vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu.

Vlastní sklad!

Veškeré naše zboží je skladem a okamžitě připraveno k expedici.

Expresní dodání!

Objednávky potvrzené do 11:00 doručujeme zpravidla následující pracovní den.

Záruka na zboží! 

12-24 měsíců (vždy uvedeno u každého zboží)! To je doba, po kterou náš obchod ručí za zboží zakoupené v našem obchodě. Navíc s možností vrácení peněz do čtrnácti dnů od nákupu.

V případě, že hledáte informace, jak záruku uplatnit, přejděte na Reklamační řád. Chcete-li zboží vrátit ve 14denní lhůtě, pokračujte na sekci Odstoupení od kupní smlouvy.

Nákup bez rizika!

Váháte, zda koupit rozbalené zboží?

Nebo máte pochybnosti o kvalitě a stavu nabízeného zboží?

Díky službě Nákup bez rizika již tyto obavy mít nemusíte!

Pokud  u zboží objevíte jakýkoliv nedostatek, na který jsme v popisu zboží neupozorňovali, zařídíme za Vás a na naše náklady zpětný svoz zboží. Zároveň Vám obratem vrátíme plnou kupní cenu zboží včetně poštovného. Ano, pochopili jste to správně, jednoduše Vám vrátíme celou částku, kterou jste nám zaplatili.

Jak funguje Nákup bez rizika?

Zaznamenáte-li jakýkoliv rozpor mezi Vaší objednávkou (stavem doručeného zboží) a popisem, který se k danému produktu vztahuje, neprodleně nám to prosím oznamte přes reklamační formulář. V rámci Nákupu bez rizika Vám zajistíme bezplatný svoz zboží v termínu, který si sami určíte a vrátíme vám částku, kterou jste za zboží zaplatili.

Jak využít služby Nákup bez rizika?

  • Vyplňte reklamační formulář na našich stránkách maximálně do 48 hodin od převzetí zboží.
    • Pozor, bez takto včas založené reklamace nelze službu využít!
  • Při výběru preferovaného řešení reklamace zvolte Vrácení zboží – „Nákup bez rizika“. Viz obrázek níže.
  • Zvolte datum svozu a adresu, ze které budete chtít zboží odvézt.

Na základě takto zadané reklamace se Vám ozve pracovník reklamačního oddělení, který Vám zpětný svoz zboží potvrdí.

Nahoru

 

Objednáno, co dál?

Změny v objednávce

Objednali jste zboží a potřebujete v objednávce něco změnit? Zavolejte na telefon 226 256 150, sdělte nám svůj problém, pomůžeme Vám.

Zakoupené zboží mi nevyhovuje

Zakoupené zboží se Vám nelíbí, nevyhovuje nebo jste si jeho koupi pouze a jednoduše rozmysleli? Nevadí, pokud Vám zboží nebude vyhovovat, pošlete nám ho zpět na adresu Rozbaleno.cz - sklad LIMAL, Nádražní 203, 250 64 Měšice a my Vám obratem vrátíme peníze. Aby vše proběhlo hladce, doporučujeme Vám zavolat na telefon 226 256 151, kde Vám poradíme jak přesně zásilku označit. V případě, že zásilku označíte jinak (nebo neoznačíte vůbec), riskujete tím zbytečně prodloužení doby vyřízení reklamace.

Reklamace

Zakoupené zboží nefunguje jak má? Řešení reklamací s námi se nemusíte obávat. Stačí vyplnit reklamační formulář a v nejbližším možném termínu se Vám ozve odpovědný pracovník, aby s Vámi celou reklamaci vyřešil k Vaší plné spokojenosti.

Nahoru

 

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky platné do 30.3.2015 naleznete na této stránce.

Všeobecné podmínky společnosti Limal (CZ), s.r.o. pro distanční prodej

Preambule

Vzhledem k tomu, že Poskytovatel poskytuje Uživatelům k užívání IS a jeho prostřednictvím poskytuje Uživatelům možnost objednat si od Poskytovatele Zboží a Uživatel užil IS, případně si jeho prostřednictvím objednal od Poskytovatele Zboží, ujednali Poskytovatel a Uživatel následující:

Článek 1 DEFINICE

1.1       Pro účely VP mají následující výrazy a fráze začínající velkým písmenem níže uvedený význam, pokud není v kontextu použito jinak:

1.1.1       Akceptace – znamená Uživatelovo přijetí Nabídky na uzavření Smlouvy prostřednictvím aktivace tlačítka v uživatelském prostředí IS vedoucího k dokončení nákupního procesu v uživatelském prostředí IS;

1.1.2       Cena – kupní cena za Zboží a/nebo cena licence ke Zboží stanovená Poskytovatelem pro každé jedno přesně specifikované Zboží v IS;

1.1.3       Internetová adresa – internetová adresa www.rozbaleno.cz;

1.1.4       IS – movitá nehmotná věc – (původní) počítačový program, tedy informační systém (e-shop) provozovaný Poskytovatelem dostupný z Internetové adresy;

1.1.5       Nabídka – znamená nabídku na uzavření Smlouvy ze strany Poskytovatele v podobě zobrazení tlačítka Uživateli v uživatelském prostředí IS, jehož aktivací je dokončen nákupní proces v IS vztahující se ke konkrétnímu Zboží předem vybranému Uživatelem v IS (tlačítko je odpovídajícím způsobem označeno);

1.1.6       Nákupní košík – část IS automaticky generovaná aktivací příslušných funkcí Uživatelem v rámci jeho jednání v uživatelském prostředí IS, zejména přidáním nebo odebráním Zboží a změnou množství vybraného Zboží;

1.1.7       PoskytovatelLIMAL (CZ), s.r.o., spisová značka C 117968 vedená u Městského soudu v Praze, IČO: 275 99 248, se sídlem Praha 4, Na Hřebenech II 1718/8, PSČ: 140 00;

1.1.8       Předregistrace - je elektronická registrace Uživatele do databáze IS provedená na základě vyplnění údajů v IS Uživatelem při nákupu Zboží a uzavírání Smlouvy, jestliže Uživatel současně nepožádal o provedení Registrace; Na základě Předregistrace není Uživateli zřízen Uživatelský účet;

1.1.9       Přístupové údaje – unikátní přihlašovací jméno a k němu přiřazené heslo vložené Uživatelem do databáze IS při Registraci;

1.1.10     Registrace – je elektronická registrace Uživatele do databáze IS provedená vyplněním alespoň povinných registračních údajů, zejména jména, příjmení, emailu a Přístupových údajů, případně dalších údajů požadovaných IS při Registraci (povinné údaje jsou v IS označeny), a jejích následným uložením do databáze IS; Registrace může proběhnout i přes službu třetí strany, zejména přes sociální síť, přes kterou IS Registraci umožní.

1.1.11     Smlouva – kupní smlouva uzavřená mezi Poskytovatelem, jako prodávajícím, a Uživatelem, jako kupujícím, prostřednictvím IS;

1.1.12     Smluvní strany – Poskytovatel a Uživatel;

1.1.13     Služba – veškeré činnosti prováděné Poskytovatelem podle těchto VP, zejména provádění Registrace, zřizování a nakládání s Uživatelským účtem a uzavírání a plnění Smluv;

1.1.14     Spotřebitel – fyzická osoba - Uživatel, která uzavře Smlouvu s Poskytovatelem mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání;

1.1.15     Uživatel – fyzická nebo právnická osoba s výjimkou Poskytovatele, která užívá IS;

1.1.16     Uživatelský účet – je část IS, která je každému jednomu Uživateli zřízena Registrací a zpřístupněna po zadání Přístupových údajů;

1.1.17     VP – tyto Všeobecné podmínky společnosti Poskytovatele pro distanční prodej;

1.1.18     Výdejní místo – znamená provozovnu smluvního partnera Poskytovatele umožňující Uživateli osobní odběr Zboží;

1.1.19     Zboží – je věc nabízená Poskytovatelem k prodeji Uživateli prostřednictvím IS, a je-li ke Zboží nabízena, tak i licence k užití této věci;

Nahoru

Článek 2 PŘEDMĚT VP

2.1     Tyto VP stanovují vzájemná práva a povinnosti mezi Poskytovatelem a Uživatelem.

2.2     Tyto VP jsou pro Uživatele závazné již při samotném užití IS.

2.3     Uživatel je povinen potvrdit souhlas s těmito VP aktivním právním jednáním při Registraci a nemá-li zřízen Uživatelský účet, tak před Akceptací. Nový souhlas Uživatele je třeba vždy, když dojde ke změně VP způsobem stanoveným dále v těchto VP.

Článek 3 INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE

3.1     Poskytovatel informuje Spotřebitele před uzavřením Smlouvy o skutečnostech uvedených v příloze č. 1 těchto VP.

Nahoru

Článek 4 IS A UŽIVATELSKÝ ÚČET

4.1     Uživatel, poté co se seznámil s IS, činí nesporným, že záznamy údajů v IS o právních jednáních jsou spolehlivé (jsou prováděné systematicky a posloupně a jsou chráněné proti změnám). Za účelem odstranění výkladových nejasností Smluvní strany ujednávají, že ochranou záznamů proti změnám se rozumí ochrana proti provedení změn neautorizovanou osobou nebo provedení změny záznamů bez určení přesného času takové změny; změny záznamů, u nichž je zaznamenán čas a lze je provést jen prostřednictvím k tomu autorizované osoby jsou povoleny.

4.2     Uživatel je oprávněn využívat IS pouze pro svou vlastní potřebu způsobem předvídaným těmito VP.

4.3     Uživatel je oprávněn obracet se se svými připomínkami a žádostmi na Poskytovatele prostřednictvím IS, či jiným způsobem uvedeným v IS nebo ve VP.

4.4     Uživatel nesmí při využívání IS jakýmkoliv způsobem zasahovat do IS a technologie Poskytovatele, zejména nesmí používat systémových příkazů, které by mohly změnit funkci nebo nastavení IS Poskytovatele nebo jakýmkoli způsobem systematicky a opakovaně využívaly IS Poskytovatele nebo by mohly komukoli způsobit újmu, dále zejména nesmí: používat programové řešení ovlivňující funkcionalitu nebo bezpečnost IS, popř. jakýmkoli způsobem porušující práva třetích osob nebo Poskytovatele nebo jež nejsou v souladu s právem České republiky, Evropských společenství nebo státu bydliště/sídla Uživatele, apod.

4.5     Uživatel má právo zřídit si Registrací Uživatelský účet.

4.6     Uživatel má povinnost zadat před vstupem do Uživatelského účtu Přístupové údaje.

4.7     Uživatel nesmí poskytovat třetím osobám Přístupové údaje, ani jakýkoli jiný přístup do Uživatelského účtu. Uživatel je povinen učinit všechna přiměřená opatření k jejich utajení. Uživatel v plném rozsahu odpovídá za neoprávněné užití těchto Přístupových údajů nebo Uživatelského účtu a za škodu takto způsobenou Poskytovateli nebo třetím osobám. V případě ztráty, odcizení nebo jiného narušení práva užití těchto hesel je Uživatel povinen sdělit tuto skutečnost neprodleně Poskytovateli. Poskytovatel v přiměřené lhůtě poskytne Uživateli nové Přístupové údaje.

4.8     Uživatel je povinen neprodleně prostřednictvím IS informovat Poskytovatele o všech změnách identifikačních údajů Uživatele uvedených v IS.

Nahoru

Článek 5 POSTUP PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY

5.1       Před uzavřením Smlouvy je Uživatel oprávněn požádat Poskytovatele o Registraci, tj. o zřízení Uživatelského účtu. Žádost bude provedena využitím příslušné funkce IS.

5.2       Jestliže Uživatel nepožádá před uzavřením Smlouvy o zřízení Uživatelského účtu, může provést nákup Zboží i bez Registrace.  V takovém případě provede Poskytovatel pouze Předregistraci.

5.3       Uživatel souhlasí s tím, aby Poskytovatel uchovával údaje o objednávkách učiněných v rámci Předregistrace.

5.4       Uživatel bere na vědomí, že emailovou adresu zadanou Uživatelem při nákupu Zboží bez Registrace nebude možné použít při dalším nákupu v kombinaci s jiným jménem a příjmením, resp. názvem, než jaký byl zadán při prvním nákupu Uživatele bez Registrace.

5.5       Jestliže Uživatel požádá o provedení Registrace a zřízení Uživatelského účtu po realizaci nákupu Zboží bez Registrace, budou ke zřízení Uživatelského účtu použity údaje z Předregistrace a budou mu zpřístupněny údaje i o předchozích objednávkách učiněných ze stejné emailové adresy, která byla použita při Předregistraci (pokud má tyto Poskytovatel k dispozici), s čímž Uživatel souhlasí.

5.6       Uživatel je oprávněn kdykoli požádat Poskytovatele, aby údaje uložené v rámci Předregistrace z IS odstranil a Předregistraci tak zrušil, a to postupem upraveným v článku 9.3 těchto VP.

Nahoru

Článek 6 PROCES UZAVŘENÍ SMLOUVY

6.1       Akceptací Nabídky je uzavřena Smlouva.

6.2       Součástí Smlouvy jsou tyto VP.

6.3       Akceptaci Nabídky předchází nákupní proces v rámci IS.

6.4       V rámci nákupního procesu je Uživatel

6.4.1       povinen aktivací příslušné funkce IS, zejména prostřednictvím příslušného tlačítka v IS (které je patřičně označeno), zařadit Uživatelem vybrané Zboží do Nákupního košíku,

6.4.2       povinen zvolit množství Zboží zařazeného do Nákupního košíku a neučiní-li tak aktivním právním jednáním, bude do Nákupního košíku zařazeno vybrané Zboží v množství jednoho (1) kusu,

6.4.3       oprávněn Zboží z Nákupního košíku vyřadit,

6.4.4       oprávněn změnit množství Zboží zařazeného do Nákupního košíku,

6.4.5       povinen zvolit způsob placení Ceny a dodání Zboží,

6.4.6       oprávněn změnit způsob placení Ceny a dodání Zboží.

6.5       Množství dostupného Zboží uvedené u daného Zboží v IS je pouze orientační. V případě, že Poskytovatel nebude mít v dispozici množství Zboží vložené Uživatelem do Nákupního košíku, informuje o této skutečnosti Uživatele v přiměřené době po uzavření Smlouvy.

6.6       Poskytovatel nabídne v rámci nákupního procesu prostřednictvím IS tyto způsoby placení Ceny za Zboží vložené do Nákupního košíku:

6.6.1       dobírkou prostřednictvím majitele poštovní licence nebo jiného doručovatele,

6.6.2       bankovním převodem na bankovní účet Poskytovatele uvedený v IS,

6.6.3       platební kartou prostřednictvím internetové platební brány, přičemž Uživatel má právo zvolit značku platební karty ze značek uvedených v IS,

6.6.4       v hotovosti při osobním převzetí Zboží,

6.6.5       platební kartou při osobním převzetí Zboží prostřednictvím příslušného terminálu, přičemž Uživatel má právo zvolit značku platební karty ze značek podporovaných daným terminálem,

6.6.6       zejména prostřednictvím internetového platebního systému, PayU, GP webpay, Paypal (pro země mimo ČR);

6.6.7       jiným způsobem uvedeným v IS.

6.7       Poskytovatel si vyhrazuje právo znemožnit Uživateli v IS vybrat kterýkoliv z výše uvedených způsobů placení Ceny.

6.8       Uživatel má povinnost zvolit prostřednictvím IS před uzavřením Smlouvy jeden z výše uvedených způsobů zaplacení Ceny.

6.9       Uživatel nese veškeré náklady jím zvoleného způsobu placení Ceny, nebude-li v IS uvedeno jinak. Poskytovatel není povinen náklady na jednotlivé způsoby placení Ceny v IS uvádět.

6.10     Uživatel bere na vědomí, že Poskytovatel není poskytovatel platebních služeb ani portálů, nenese za realizace platby přes tyto platební služby jakoukoli odpovědnost a tyto VP se nevztahují na podmínky jejich využití; tyto se řídí podmínkami konkrétní platební služby.

6.11     Poskytovatel nabídne v rámci nákupního procesu prostřednictvím IS tyto způsoby dodání Zboží vloženého do Nákupního košíku:

6.11.1     dodání Zboží prostřednictvím majitele poštovní licence nebo jiného doručovatele na adresu zadanou Uživatelem v IS jako doručovací adresu a nebude-li doručovací adresa zadána, považuje se za doručovací adresu adresa bydliště nebo sídla zadaná Uživatelem do IS,

6.11.2     dodání Zboží prostřednictvím osobního odběru Uživatele z Výdejního místa zvoleného Uživatelem v IS.

6.12     Uživatel má povinnost zvolit prostřednictvím IS před uzavřením Smlouvy jeden z výše uvedených způsobů dodání Zboží, popř. jiný způsob dodání uvedený v IS. Uživatel bere na vědomí, že pro některé druhy Zboží nemusí být dostupné všechny nebo stejné způsoby dodání.

6.13     Poskytovatel uvede u každého způsobu dodání Zboží náklady na takové dodání. Uživatel bere na vědomí, že tyto údaje jsou pouze orientační a v době od výběru konkrétního způsobu dodání Zboží do uzavření Smlouvy se mohou změnit. Uživatel je vždy povinen uhradit náklady na konkrétní způsob dodání Zboží ve výši aktuální v okamžiku uzavření Smlouvy. Poskytovatel se zavazuje vyvinout maximální úsilí k tomu, aby náklady jednotlivých způsobů dodání uvedené v IS byly vždy aktuální. Poskytovatel může také hradit náklady dodání Zboží sám, pokud takto uvede v IS, a to zejména tak, že v rámci IS uvede u nákladů/ceny dodání/dopravy, že doprava/dodání bude zdarma (což je oprávněn spojit i s dalšími podmínkami, zejména objemem nakoupeného Zboží).

6.14     Poskytovatel si vyhrazuje právo znemožnit Uživateli v IS vybrat kterýkoliv z výše uvedených způsobů dodání Zboží.  

6.15     Cena Zboží v IS může být Poskytovatelem stanovena s množstevním a/nebo časovým omezením, přičemž pro Poskytovatele je vždy závazná Cena v okamžiku uzavření Smlouvy.

6.16     Uživatel prohlašuje, že se seznámil s VP před uzavřením Smlouvy a VP mu jsou známy.

Nahoru

Článek 7 SMLOUVA

7.1       Uzavřením Smlouvy vstupují v účinnost následující ustanovení, která obsahuje tento Článek 7.

7.2       Smlouvou se Poskytovatel zavazuje převést vlastnické právo a/nebo poskytnout licenci ke Zboží, resp. příslušné dokumenty, zejména licenční nebo registrační klíč a údaje k jejímu uplatnění), které je spojeno s Nabídkou, na Uživatele a Uživatel takové Zboží a/nebo licenci k němu přijímá a zavazuje se za něj zaplatit Cenu. Uživatel bere na vědomí, že pokud je předmětem Nabídly licence ke Zboží, potom Uživatel uzavírá licenční smlouvu za podmínek uvedených v tomto Zboží přímo s poskytovatelem této licence (který není Poskytovatelem, není-li ve Zboží stanoveno jinak) a její podmínky a práva povinnosti z ní vyplývající se řídí smlouvou mezi osobou, která licenci poskytla a Uživatelem.

7.3       Poskytovatel zajistí dodání Zboží způsobem zvoleným Uživatelem v rámci nákupní procesu prostřednictvím IS, a to z možností uvedených v IS.

7.4       Poskytovatel dodá Zboží Uživateli v přiměřené lhůtě od uzavření Smlouvy a vyvine úsilí k tomu, aby byly dodrženy orientační lhůty pro dodání Zboží uvedené v IS; v případě, že Uživatel zvolí způsob zaplacení Ceny uvedený v článku 6.6.2, 6.6.3, 6.6.6, 6.6.7 těchto VP, počíná běžet lhůta od připsání celé Ceny na bankovní účet Poskytovatele a nestane-li se tak ve lhůtě dvacet (20) dnů od uzavření Smlouvy, ruší se Smlouva od počátku. Poskytovatel je však oprávněn dodat Zboží dříve (zpravidla ve lhůtě dodání), a to zejména pokud mu poskytovatel platební služby oznámí, že jsou finanční prostředky určené na zaplacení Ceny deponovány v jeho prospěch.

7.5       Uživatel je povinen zaplatit Poskytovateli náklady na dodání Zboží Uživateli, které budou Poskytovatelem vyčísleny v rámci nákupního procesu před uzavřením Smlouvy prostřednictvím IS, zejména poštovné, přepravné a/nebo balné.

7.6       Zvolí-li Uživatel v IS způsob dodání uvedený v článku 6.11.2 těchto VOP, bude Uživateli doručen na jím zadaný email v IS unikátní kód, jehož sdělením je podmíněno vydání Zboží (za unikátní kód ve smyslu tohoto článku se považuje číslo objednávky, nebude-li v tomto emailu stanoveno jinak). Uživatel má povinnost držet tento kód v tajnosti tak, aby jej nemohla získat neautorizovaná osoba bez překonání bezpečnostních mechanismů. V případě, že kód sdělí při převzetí Zboží osoba odlišná od Uživatele, prohlašuje tímto Uživatel, že takové osobě udělil plnou moc k převzetí Zboží; Osoba přebírající Zboží je povinna prokázat se dokladem totožnosti, zejména občanským průkazem. Uživatel tímto dává souhlas se zpracováním osobního údaje - čísla občanského průkazu. Uživatel má povinnost vyzvednou si Zboží na jím zvoleném Výdejním místě ve lhůtě patnácti (15) dní od uzavření Smlouvy, a to v otevírací dobu daného Výdejního místa, která je uvedena v IS; nevyzvednutím Zboží ve lhůtě se Smlouva ruší od počátku. Uživatel je povinen v takovém případě uhradit Poskytovateli veškeré náklady, které mu v důsledku zrušení Smlouvy vzniknou, zejména náklady na dopravu Zboží do Výdejního místa a náklady na jeho skladování ve Výdejním místě. Za vyzvednutí Zboží na výdejním místě je Poskytovatel oprávněn účtovat poplatek, pokud je tento v IS stanoven.

7.7       Uživatel se zavazuje zaplatit za Zboží Cenu způsobem zvoleným Uživatelem v rámci nákupního procesu prostřednictvím IS, a to z možností uvedených v IS.

7.8       Cena se považuje za zaplacenou momentem připsání celé částky Ceny a nákladů Poskytovatele na dodání Zboží na účet Poskytovatele, nebo předáním takové částky v hotovosti Poskytovateli.

7.9       Součástí Ceny nejsou žádné platby, poplatky nebo jiné odměny, které musí Uživatel vynaložit na služby poskytnuté třetími stranami v souvislosti se zaplacením Ceny; takové náklady jsou výhradně náklady Uživatele.

7.10     Poskytovatel si vyhrazuje vlastnické právo ke Zboží do úplného zaplacení Kupní ceny, nebude-li v konkrétním případě stanoveno jinak.

7.11     Nebezpečí ztráty, poškození a/nebo zničení Zboží přechází na Uživatele, který je Spotřebitelem, momentem převzetí Zboží, u Uživatele, který Spotřebitelem není momentem předání Zboží prvnímu přepravci.

7.12     Poskytovatel, resp. přepravce, odevzdá Uživateli Zboží v ujednaném množství, jakosti a provedení. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, plní Poskytovatel v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný ze Smlouvy; jinak pro účel obvyklý. Poškození balení Zboží není porušením tohoto článku.

7.13     Smluvní strany ujednávají, že způsob zabalení Zboží určuje výhradně Poskytovatel na základě své úvahy.

7.14     Zboží je vadné, zejména není-li dodané v dohodnutém (nebo obvyklém) množství, jakosti nebo provedení nebo pokud svou jakostí nebo provedením neodpovídá vzorku či předloze. Za vadu se považuje i plnění jiného Zboží. Za vadu se považují i vady v dokladech nutných pro užívání Zboží; Smluvní strany ujednávají, že takovým dokumentem je pouze licenční nebo registrační klíč nutný k dokončení instalace daného Zboží.

7.15     Právo Uživatele z vadného plnění (Zboží) zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na Uživatele, byť se projeví až později. Právo Uživatele založí i později vzniklá vada, kterou Poskytovatel způsobil porušením své povinnosti.

7.16     Uživatel nemá práva z vadného plnění (Zboží), jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření Smlouvy, zejména pokud je u daného Zboží v IS uvedeno, že trpí vadou.

7.17     Neoznámil-li Uživatel vadu Zboží včas, pozbývá právo odstoupit od Smlouvy. Uživatel oznámí vadu Zboží prostřednictvím IS a/nebo kontaktních údajů uvedených v IS.

7.18     Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

7.19     Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí, to se však nepoužije

7.19.1     u Zboží prodávaného za nižší Cenu na vadu, pro kterou byla nižší Cena ujednána,

7.19.2     na opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,

7.19.3     u použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí Uživatelem, nebo

7.19.4     vyplývá-li to z povahy Zboží.

7.20     Vada Zboží nemá vliv na povinnost Uživatele zaplatit Poskytovateli Cenu za Zboží podle Smlouvy.

7.21     Poskytovatel poskytuje na Zboží záruku jen v případě, že je tak výslovně u daného Zboží uvedeno v IS v momentě, kdy je Zboží vloženo do Nákupního košíku, a to v délce a rozsahu u daného Zboží uvedeného.

7.22     Záruční podmínky na Zboží se řídí Reklamačním řádem, který tvoří přílohu č. 2 těchto VP a příslušnými právními předpisy. Za záruční list se považuje daňový doklad na dané Zboží.

7.23     Uživatel je povinen poškození obalu, resp. balení, Zboží nahlásit ihned Poskytovateli prostřednictvím IS a/nebo kontaktních údajů v něm uvedených a zároveň poškození obalu Zboží zaznamenat do příslušného dokumentu potvrzujícího předání Zboží Uživateli.

7.24     Je-li Zboží použité a je-li tak označeno v IS nebo vyplývá-li tato skutečnost z jiných údajů uvedených v IS, kupuje Uživatel Zboží v použitém stavu, včetně uvedených vad takového Zboží.

7.25     Poskytovatel má právo od Smlouvy kdykoliv odstoupit v odůvodněných případech, zejména pokud nebude schopen dodat Zboží v době, která je uvedena v IS jako doba dodání, Zboží nebude dostupné u dodavatele Poskytovatele z jiných důvodů, které budou činit dodávku Zboží nadměrně nákladnou, komplikovanou, obtížnou nebo nemožnou.

7.26     Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího uzavření.

Nahoru

Článek 8 PRÁVA A POVINNOSTI

8.1       Uživatel je povinen průběžně sledovat novelizace VP a seznámit se bez zbytečného odkladu se změnami těchto VP.

8.2       Uživatel je povinen dodržovat při užívání IS všechny relevantní platné a účinné právní předpisy. Veškeré škody, které by takto Poskytovateli nebo třetím osobám vznikly, a za které by Uživatel odpovídal, je Uživatel povinen nahradit v plném rozsahu.

8.3       V případě porušení těchto VP nebo Smlouvy nebo platných a účinných právních předpisů může Poskytovatel zrušit Uživatelský účet. Poskytovatel je oprávněn zrušit Uživatelský účet rovněž tehdy, bude-li to z jiných důvodů nezbytné.

8.4       Poskytovatel je oprávněn omezit nebo přerušit funkčnost IS či přístup na něj na dobu nezbytně nutnou z důvodů údržby nebo opravy IS nebo jiného důvodu na straně Poskytovatele nebo třetí osoby.

8.5       Poskytovatel je oprávněn změnit přístupové údaje k Uživatelskému účtu (uživatelské jméno a heslo) z naléhavého technického nebo bezpečnostního důvodu i bez souhlasu Uživatele, a to za předpokladu, že toto opatření je nutné k řádnému poskytování Služeb. Takto změněné přístupové kódy (uživatelské jméno a heslo) Poskytovatel Uživateli oznámí bez zbytečného odkladu.

8.6       Z provozních nebo jiných důvodů může Poskytovatel změnit technické řešení IS, pokud je to nutné k řádnému poskytování Služeb.

8.7       Poskytovatel může informovat po uzavření Smlouvy Uživatele o svých obchodních nabídkách a o nabídkách svých obchodních Partnerů, s čímž Uživatel výslovně souhlasí.

8.8       V případě Registrace Uživatele je Poskytovatel oprávněn jednostranně měnit tyto VP; změnu oznámí Uživateli prostřednictví IS. Uživatel má právo změny VP odmítnout ve lhůtě dvou (2) pracovních dnů od prvního přihlášení se do Uživatelského účtu po oznámení změny VP a závazek z tohoto důvodu vypovědět ve výpovědní době tři (3) dny, o které Smluvní strany shodně konstatují, že je dostatečná k obstarání obdobných plnění od jiného dodavatele.

8.9       Spotřebitel prohlašuje, že je mu znám význam všech doložek použitých v těchto VP.

8.10     Uživatel bere na vědomí, že fotografie u Zboží v IS mohou být ilustrativní, nebo mohou působit zkreslujícím dojmem v důsledku jejích převedení do zobrazení v technickém prostředku Uživatele, proto je Uživatel povinen se vždy seznámit s celým popisem daného Zboží a v případě nejasností kontaktovat Poskytovatele. V případě rozporu mezi vyobrazením a popisem má přednost popis Zboží uvedený v IS, nevyplývá-li z informací uvedených v IS něco jiného.  

8.11    Kontaktní údaje Poskytovatele pro komunikaci s Uživatelem jsou uvedeny v IS.

8.12    Vlivem technické chyby v IS může dojít k zobrazení Ceny u daného Zboží, jejíž výše hrubě neodpovídá obvyklé ceně za takové Zboží na trhu, v takovém případě Poskytovatel nemá povinnost dodat dané Zboží za zobrazenou Cenu a kontaktuje Uživatele a sdělí mu skutečnou Cenu daného Zboží a Uživatel má právo se rozhodnout, zda Zboží za skutečnou Cenu přijme, pokud se tak nestane, ruší se Smlouva od počátku.

8.13    Informace ohledně odpadů, zejména informace o zpětném odběru některých výrobků, jsou obsaženy v samostatném elektronickém dokumentu s názvem „Zpětný odběr elektrospotřebičů“, který je Uživateli dostupný v IS a Uživatel má povinnost se s tímto dokumentem seznámit.

8.14    Poslední prodejce je povinen při prodeji výrobků, na které se vztahuje povinnost zpětného odběru, informovat Uživatele o způsobu zajištění zpětného odběru těchto použitých výrobků. V případě, že tak neučiní, je povinen tyto použité výrobky odebírat přímo v provozovně, a to bez nároku na úplatu od Uživatele, po celou provozní dobu a bez vázání odebrání použitých výrobků určených ke zpětnému odběru na nákup Zboží.

8.15    Poskytovatel má právo kdykoliv jednostranně započíst své splatné i nesplatné pohledávky za Uživatelem na pohledávky Uživatele za Poskytovatelem. 

8.16    Uživatel nemá právo započíst jakékoliv své pohledávky za Poskytovatelem na pohledávky Poskytovatele za Uživatelem.

8.17    Uživatel nemá právo postoupit své pohledávky za Poskytovatelem třetí osobě bez souhlasu Poskytovatele.

8.18    Poskytovatel je oprávněn kdykoli jakákoli svá práva nebo povinnosti vyplývající ze Smlouvy nebo z těchto VP nebo i celou Smlouvu postoupit na třetí osobu i bez souhlasu Uživatele.

8.19    Poskytovatel má právo kdykoliv měnit obsah IS bez předchozího oznámení.

Nahoru

Článek 9 OCHRANA ÚDAJŮ A COOKIES

9.1     Poskytovatel může všechny podstatné informace týkající se Uživatelů, které uložil zejména jako elektronická data, užívat v souladu s právním řádem České republiky k účelům poskytování Služeb příp. dalších služeb.

9.2     Uživatel souhlasí se zpracováním svých osobních údajů Poskytovatelem poskytnutých mu při uzavření Smlouvy, Registraci nebo Předregistraci, a to včetně údajů takto poskytnutý při Registraci přes sociální síť provozovatelem této sociální sítě. Poskytovatel prohlašuje, že tyto osobní údaje Uživatele bude zpracovávat za účelem provozování IS, případně za účelem vymáhání práv Poskytovatele a k marketingovým účelům. Uživatel souhlasí s poskytnutím svých osobních údajů obchodním partnerům Poskytovatele za účelem zasílání marketingových sdělení Uživateli.

9.3     Poskytovatel údaje o Zboží vloženém do Nákupního košíku:

9.3.1     uchovává při Předregistraci po dobu 30 kalendářních dní ode dne následujícího po vložení Zboží do Nákupního košíku;

9.3.2     může uchovávat při Registraci po dobu trvání Registrace a následujících 30 kalendářních dní po jejím skončení, nejméně však po dobu 30 kalendářních dní ode dne následujícího po vložení Zboží do Nákupního košíku.

9.4     Zpracování osobních údajů probíhá automatizovaně i manuálním způsobem a podléhá fyzické i technické kontrole. Osobní údaje jsou od Uživatele získávány na základě Smlouvy. Uživatel poskytuje své osobní údaje dobrovolně. Veškerá data jsou ukládána v digitální formě. Data Poskytovatel zpracovává pouze v rozsahu nutném pro naplnění výše uvedených účelů a po dobu nutnou pro dosažení výše uvedených účelů, nejdéle však po dobu do jednoho roku od skončení zrušení Registrace, příp. od provedení Předregistrace, nebo do úplného vypořádání práv a povinností ze Smlouvy, nebo po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy či v souladu s nimi a dále k účelu, který Uživatel výslovně odsouhlasí (zejména jejich využití při marketingových a propagačních akcích, zasílání marketingových materiálů, případně poskytnutí třetím osobám za tímto účelem). Období, pro které Uživatel udělil svůj souhlas, končí písemným odvoláním ze strany Uživatele provedeným v rámci IS, pokud bude obsahovat příslušnou funkcionalitu, případně odvoláním v listinné podobě zaslaným na adresu sídla Poskytovatele. Část osobních údajů může Uživatel po přihlášení do IS prohlížet, kontrolovat a měnit. Registrací nebo uzavřením Smlouvy Uživatel stvrzuje pravdivost poskytnutých údajů, zejména pokud jde o specifikaci svých osobních a kontaktních údajů. Pokud se osobní údaje Uživatele změní nebo jsou nepřesné, je Uživatel povinen bez prodlení tyto aktualizovat nebo Poskytovatele o této skutečnosti neprodleně informovat. Uživatel je oprávněn kdykoli požádat o informace ohledně zpracování jeho osobních údajů, o provedení jakékoli změny, opravy nebo likvidace jeho osobních údajů, nebo se obrátit na Poskytovatele v případě, že se bude domnívat, že s jeho osobními údaji je nakládáno v rozporu se zákonem.

9.5       Pokud Uživatel užije IS, Poskytovatel může určité informace shromažďovat také automatickými prostředky, například s použitím souborů cookies a prostřednictvím metody clickstream. Informace, které tímto způsobem poskytovatel shromažďuje, zahrnují IP adresu, vlastnosti webového prohlížeče, vlastnosti zařízení, operační systém, jazyková nastavení, odkazující URL adresy, akce provedené v IS a data a časy návštěvy IS. "Cookie" je datový soubor, který webový server odesílá do počítače Uživatele nebo jiného zařízení připojeného k Internetu, aby bylo možné získat jedinečnou identifikaci webového prohlížeče Uživatele nebo do webového prohlížeče uložit různé informace a nastavení. Poskytovatel využívá soubory cookie v IS pro jeho vylepšení a poskytování Služeb a zajišťování funkčnosti Uživatelům. Soubory cookie jsou základem pro provádění transakcí nebo požadavku, který vzejde od Uživatelů. Mezi příklady patří zapamatování si informací, jak se Uživatel pohybuje stránkou za účelem usnadnění práce pro Uživatele a poskytnutí pokud možno vhodné nabídky služeb.  Tyto soubory cookie umožňují IS zapamatovat si, jaké možnosti Uživatel zvolil, čímž mu zajišťuje větší funkčnost. Například funkční soubory cookie umožňují IS zapamatovat si nastavení, které je pro Uživatele specifické, jako je výběr země a trvalý stav přihlášení v případě, že si ho Uživatel nastaví. Analytické soubory cookie Poskytovateli umožňují shromáždit data související s  používáním IS, včetně obsahu, na který Uživatel klikne při prohlížení IS za účelem zlepšení výkonnosti a vzhledu IS. Tyto soubory cookie mohou být poskytnuty třetí straně, tj. poskytovateli analytických nástrojů, ale jsou používány pouze pro účely související s IS. Cílené soubory cookie si pamatují informace týkající se Uživatelova využívání IS, aby Poskytovatel Uživateli mohl poskytnout propagační a jiné zacílené informace v IS.

9.6       Dále Poskytovatel může automatizovaně prostřednictvím metody clickstream získávat záznam obsahu, na který Uživatel kliká při prohlížení IS. Poskytovatel může používat také webové analytické nástroje třetích stran, které shromažďují informace o aktivitách návštěvníků IS. Pomocí svého prohlížeče může Uživatel zjistit, jakým způsobem bude upozorněn na příjem některých typů souborů cookies nebo jak lze některé typy souborů cookies omezit nebo zablokovat (zakázat). Internetové prohlížeče nabízí způsoby, jak omezit nebo zrušit soubory cookie. Poskytovatel upozorňuje Uživatele na to, že bez souborů cookies pravděpodobně nebude moci používat některé funkce IS.

Nahoru

Článek 10 ODPOVĚDNOST ZA ŠKODU A NÁHRADA ŠKODY

10.1     Otázky odpovědnosti za škodu a náhrady škody se řídí platnými právními předpisy České republiky.

10.2     Poskytovatel neodpovídá za škody způsobené vyšší mocí, jako jsou např. živelné pohromy, přírodní události, válečné nebo teroristické události, ani za výpadky služby způsobené přerušením přívodu el. energie.

10.3     Poskytovatel neodpovídá za služby poskytované dalšími subjekty, zejména provozovateli platebních systémů nebo doručovatelů, jejich kvalitu, kvantitu ani jakékoli následky, ani za práva a povinnosti s těmito službami spojené, akcesorické, apod.

10.4     Poskytovatel neodpovídá za chování jednotlivých Uživatelů ani jejich způsob využívání IS, zejména takového, který není v souladu s těmito VP, ani za škody a újmu takto vzniklou.

10.5     Poskytovatel neodpovídá za škody vzniklé výpadky IS.

Článek 11 SPOTŘEBITELSKÁ UJEDNÁNÍ

11.1     Ustanovení tohoto článku VP se použijí v případě, že je Smlouva uzavřena se Spotřebitelem distančním způsobem, tj. bez současné fyzické přítomnosti smluvní stran, nebo mimo obchodní prostory Poskytovatele.

11.2     Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 14 dní ode dne jejího uzavření, a to z jakéhokoli důvodu, nebo i bez uvedení důvodu. K odstoupení do Smlouvy lze využít formulář, jehož aktuální znění, jež lze odeslat on-line, je dostupné v IS ZDE. Není-li odkaz funkční, lze k odstoupení využít formulář, který tvoří přílohu č. 3 těchto VP. V takovém případě je nutné formulář odeslat v listinné podobě. Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou i tehdy, pokud Spotřebitel v jejím průběhu odeslal Poskytovateli oznámení o tom, že od Smlouvy odstupuje. Vzorové poučení o právu Spotřebitele odstoupit od Smlouvy je přílohou Smlouvy a/nebo těchto VP, aktuální znění je dostupné v IS ZDE.

11.3     Odstoupí-li Spotřebitel od Smlouvy, sdělí písemně číslo svého bankovního účtu pro vrácení Ceny za dílo, která může být ponížena, jsou-li pro to naplněny zákonné důvody. Nebude-li Spotřebitelem číslo bankovního účtu sděleno, bude mu Cena vrácena na účet, z něhož byla Spotřebitelem Cena uhrazena, jestliže takový účet existuje. Dokud nebude Poskytovateli bankovní účet pro vrácení Ceny znám, není povinen tuto vracet a není s jejím vrácením v prodlení.

11.4     Uživatel nesmí v případě odstoupení od Smlouvy podle 11.2 této Smlouvy ze Zboží odstraňovat originální označení (tj. cedulky, nálepky apod.) a pokud tak učiní, je v souladu právními předpisy povinen Poskytovateli nahradit náklady na uvedení Zboží do původního stavu.

11.5     Poskytovatel je oprávněn odmítnout uzavření Smlouvy či dodatku rovněž v případě, že Uživatel vstoupil do likvidace, bylo proti jeho osobě zahájeno a probíhá jakékoli řízení úpadkového typu nebo návrh na zahájení řízení úpadkového typu byl zamítnut pro nedostatek majetku (pokud některá z těchto skutečností nastane v průběhu trvání Smlouvy, je Poskytovatel oprávněn i bez předchozí výzvy ke zjednání nápravy od smlouvy s okamžitou účinností odstoupit).

Nahoru

Článek 12 ŘEŠENÍ SPORŮ A ROZHODNÉ PRÁVO

12.1     Vztahy vyplývající z VP a Smluv se řídí českým právem.

12.2     Všechny spory mezi Smluvními stranami vzniklé ze Smlouvy nebo v souvislosti s ní budou strany řešit především vzájemnou dohodou a bez zbytečných průtahů.

12.3     Jestliže strany nedojdou k řešení podle předchozího odstavce do třiceti dnů, mohou se kdykoliv obrátit na soud. Smluvní strany se dohodly, že k řešení budou příslušné české soudy, a to podle sídla Poskytovatele. Pokud bude vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem vztahem mezi podnikateli, potom strany sjednaly, že místně příslušným soudem je Obvodní soud pro Prahu 10 (jsou-li věcně příslušné okresní soudy), nebo Městský soud v Praze (jsou-li věcně příslušné Krajské soudy) a není-li věcně příslušný žádný z nich, potom se místně příslušný soud určí podle sídla Poskytovatele.

Článek 13 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

13.1     Ujednání ve Smlouvě má přednost před ujednáním ve VP, pokud by však jakékoli ujednání ve Smlouvě bylo neplatné nebo nevymahatelné, užije se ujednání VP namísto tohoto ujednání ve Smlouvě.

13.2     Pokud Poskytovatel realizuje jakoukoli akci (zejména propagační, promoční nebo marketingovou akci), která má nebo bude mít vlastní podmínky, mají podmínky akce přednost před podmínkami v těchto VP, pokud by však jakékoli ujednání z podmínek akce bylo neplatné nebo nevymahatelné, užije se ujednání VP namísto tohoto ujednání z této konkrétní akce. Akce může být omezena časově a/nebo množstvím prodaného Zboží, případně může mít i jiné další podmínky a omezení. Poskytovatel si vyhrazuje právo akci kdykoli zrušit.

13.3     Pokud VP hovoří o škodě, myslí se tímto újma včetně jednotlivých nároků, ze kterých se tato skládá.

13.4     Smluvní strany v souladu s § 1740 odst. 3 Občanského zákoníku vylučují možnost přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou, takové přijetí je vždy považováno za novou nabídku.

13.5     Do platných VP lze nahlížet v IS.

13.6      Veškerá komunikace, zejména oznámení, výzvy, upomínky, obchodní sdělení, reklamní akce a další propagační zprávy budou strany zasílat zejména elektronicky, tj. především prostřednictvím IS, pokud bude takovou funkcionalitu umožňovat, a dále prostřednictvím emailu nebo SMS nebo jiným vhodným způsobem.

13.7      Ukončením trvání Smlouvy nezanikají ta práva a povinnosti smluvních stran VP, jež musí přetrvat až do jejich uspokojení, zejména pohledávky Poskytovatele za Uživatelem a jiné závazky Uživatele, zejména sankční nároky Poskytovatele.

13.8      Pokud se některé ustanovení těchto VP nebo Smlouvy ukáže jako neplatné, nebude to mít vliv na platnost Smlouvy nebo VP jako celku. Smluvní strany sjednají nové ustanovení, které nahradí stávající ustanovení a které bude co nejlépe odpovídat původnímu účelu.

13.9      Nedílnou součást VP tvoří tyto přílohy:

13.9.1     Příloha č. 1 Informace poskytované Spotřebiteli před uzavřením smlouvy prostředky komunikace na dálku nebo mimo obchodní prostory Poskytovatele a Poučení o právu Spotřebitele na odstoupení od smlouvy;

13.9.2     Příloha č. 2 Reklamační řád;

13.9.3     Příloha č. 3 Formulář pro odstoupení od smlouvy uzavřené prostředky komunikace na dálku nebo mimo obchodní prostory Prodejce.

13.10      Tyto VP nabývají platnosti a účinnosti dne 31.3.2015.

Nahoru

 

Informace poskytované Spotřebiteli před uzavřením smlouvy prostředky komunikace na dálku nebo mimo obchodní prostory Poskytovatele a Poučení o právu Spotřebitele na odstoupení od smlouvy

(dále jen „Informace“)


 

Preambule

Poskytovatel je oprávněn v souladu právními předpisy nabízet a prodávat zboží prostřednictvím sítě internet a Spotřebitel má zájem toto zboží nakupovat. S ohledem na tuto skutečnost poskytuje Poskytovatel Spotřebiteli ve snaze jej co nejlépe informovat o některých podstatných otázkách smluvního vztahu v souladu s právními předpisy před případným uzavřením smlouvy následující informace. Tyto informace se týkají obsahu smluvního vztahu, včetně možnosti odstoupit od smlouvy.

Článek 1 ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1    Cena – kupní cena za Zboží a/nebo cena licence ke Zboží stanovená Poskytovatelem pro každé jedno přesně specifikované Zboží v IS

1.2    Internetová adresa – internetová adresa www.rozbaleno.cz;

1.3    IS – movitá nehmotná věc – (původní) počítačový program, tedy informační systém (e-shop) provozovaný Poskytovatelem dostupný z Internetové adresy;

1.4    PoskytovatelLIMAL (CZ), s.r.o., spisová značka C 117968 vedená u Městského soudu v Praze, IČO: 275 99 248, DIČ: CZ27599248, se sídlem Praha 4, Na Hřebenech II 1718/8, PSČ: 140 00, email: info@rozbaleno.cz, web: www.rozbaleno.cz, call centrum/info linka: +420 226 256 150;

1.5    Přístupové údaje – unikátní přihlašovací jméno a k němu přiřazené heslo vložené Uživatelem do databáze IS při Registraci;

1.6    Registrace – elektronická registrace Uživatele do databáze IS provedená vyplněním alespoň povinných registračních údajů, zejména jména, příjmení, data narození a Přístupových údajů, případně dalších údajů požadovaných IS při Registraci (povinné údaje jsou v IS označeny), a jejích následným uložením do databáze IS;

1.7    Služba – veškeré činnosti prováděné Poskytovatelem podle Všeobecných podmínek, zejména provádění Registrace, zřizování a nakládání s Uživatelským účtem a uzavírání a plnění Smluv.  

1.8    Smlouva – kupní uzavřená mezi Poskytovatelem, jako prodávajícím, a Uživatelem, jako kupujícím, prostřednictvím IS

1.9    Spotřebitel – Uživatel – fyzická osoba, která uzavře smlouvu s Poskytovatelem mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání

1.10  Uživatel – fyzická nebo právnická osoba s výjimkou Poskytovatele, která užívá IS;

1.11  Všeobecné podmínky – všeobecné podmínky Poskytovatele pro distanční prodej, jejich aktuální znění je dostupné na webových stránkách Poskytovatele.

1.12  Zboží – je věc nabízená Poskytovatelem k prodeji Uživateli prostřednictvím IS, a je-li ke Zboží nabízena, tak i licence k užití této věci. Konkrétní popis Zboží a další detaily jsou Spotřebiteli k dispozici v IS.

Nahoru

 

Článek 2 UJEDNÁNÍ O CENĚ A DALŠÍCH NÁKLADECH, PLATBY

2.1     Za Službu je Spotřebitel povinen hradit Poskytovateli následující platby:

2.1.1    Cenu;

2.1.2    další platby spojené s dodáním Zboží, zejména platbu za dopravu Zboží dle Uživatelem zvoleného způsobu dopravy a náklady spojené s Uživatelem zvoleným způsobem placení za Zboží.

2.2       Veškeré platby může Spotřebitel provádět dle své volby v souladu se způsoby, které mu nabízí IS, zásadně se jedná o platby bezhotovostní i hotovostní.

2.3       Náklady na prostředky komunikace na dálku se zásadně neliší od základní sazby. Případné výjimky jsou stanoveny v IS.

2.4       Aktuální výše Cen včetně souvisejících daní, poplatků apod. je Spotřebiteli vždy k dispozici v IS, přičemž jediná relevantní je výše Ceny aktuální v okamžiku uzavření smlouvy. Poskytovatel nemá žádný samostatný ceník Zboží nebo Služeb.

2.5       Vlivem technické chyby v IS může dojít k zobrazení Ceny u daného Zboží, jejíž výše hrubě neodpovídá obvyklé ceně za takové Zboží na trhu, v takovém případě Poskytovatel nemá povinnost dodat dané Zboží za zobrazenou Cenu a kontaktuje Uživatele a sdělí mu skutečnou Cenu daného Zboží a Uživatel má právo se rozhodnout, zda Zboží za skutečnou Cenu přijme, pokud se tak nestane, ruší se smlouva od počátku.

2.6       Aktuální výše dalších poplatků spojených s dodáním Zboží a platbou za Zboží je Spotřebiteli k dispozici v IS, přičemž relevantní je zásadně částka aktuální v okamžiku uzavření smlouvy.

Nahoru

Článek 3 PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, STÍŽNOSTI

3.1       V případě jakýchkoli nedostatků či nesrovnalostí v poskytování Služby, platby Ceny nebo dalších nákladů apod. je Spotřebitel oprávněn obrátit se na Poskytovatele, a to zejména prostřednictvím elektronické pošty nebo call centra. Kontaktní údaje obsahuje Článek 1 této Informace.

3.2       V případě závažného porušování povinností ze strany Poskytovatele má Spotřebitel mj. právo na odstoupení od smlouvy. Podrobnosti jsou uvedeny ve Všeobecných podmínkách.

3.3       Státním orgánem dohledu ve věcech týkajících se prodeje Zboží je zejména Česká obchodní inspekce, k rozhodování sporů plynoucích z poskytování Služeb je příslušný soud podle sídla Poskytovatele.

Článek 4 TRVÁNÍ SMLOUVY A JEJÍ UKONČENÍ

4.1       Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.

4.2       Podmínky, postup a další informace týkající se případného odstoupení od smlouvy jsou uvedeny níže v této Informaci.

4.3       Smlouvu uzavřenou na dobu neurčitou je možné ukončit mj. dohodou smluvních stran a výpovědí. Smlouvu je možné vypovědět z jakéhokoli důvodu, nebo i bez udání důvodu, výpovědní lhůta činí 3 měsíce.  Smlouvu však nelze vypovědět, byla-li již plněna.

Článek 5 PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

5.1       Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory Poskytovatele nebo prostředky komunikace na dálku do 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od Smlouvy, postačuje odeslat sdělení o uplatnění práva odstoupit od Smlouvy před uplynutím této lhůty.

5.2       Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy musí Spotřebitel o svém rozhodnutí odstoupit od Smlouvy informovat Poskytovatele formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxu nebo e-mailu). K tomu lze použít vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy dostupný ZDE, který lze odeslat on-line, pokud to Poskytovatel umožní, není to však povinností. Využije-li Spotřebitel této možnosti, Poskytovatel mu obratem zašle potvrzení o přijetí tohoto oznámení o odstoupení od Smlouvy. Formulář rovněž tvoří přílohu Všeobecných podmínek. Nelze-li formulář odeslat on-line, odešle jej Spotřebitel v listinné podobě na adresu, kterou uvádí Článek 1 této Informace. Formulář rovněž tvoří přílohu VOP.

5.3       Spotřebitel není oprávněn odstoupit od Smlouvy v těch případech, kdy mu to právní předpisy nedovolují, zejména tehdy, jedná-li se o dodávku Zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo o dodávce Zboží v uzavřeném obalu, které Spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

Nahoru

Článek 6 DŮSLEDKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

6.1       V případě odstoupení Spotřebitele od Smlouvy podle předchozího článku vrátí Poskytovatel Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byl informován o rozhodnutí Spotřebitele odstoupit od Smlouvy, všechny platby, které od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání Poskytovatelem nabízený). Platby budou vráceny na bankovní účet, který bude Spotřebitelem sdělen Poskytovateli při odstoupení od Smlouvy. Dokud Spotřebitel nesdělí Poskytovateli číslo bankovní účtu pro vrácení platby, není Poskytovatel s vrácením v prodlení, ledaže Spotřebitel Poskytovateli sdělí, že bankovní účet nemá, a uvede jiné údaje dostatečné pro zaslání finančních prostředků Spotřebiteli.

6.2       Veškeré Zboží, které Spotřebitel na základě smlouvy obdržel, je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, zaslat zpět Poskytovateli, resp. předat na adrese partnera Poskytovatele, kde si Zboží osobně vyzvednul. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud bude Zboží, resp. předány před uplynutím 14 dnů. Poskytovatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Spotřebiteli dříve, než mu Spotřebitel Zboží předá nebo prokáže, že Zboží Poskytovateli odeslal.

6.3       Spotřebitel ponese přímé náklady spojené s navrácením Zboží.

6.4       Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Článek 7 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

7.1       V případě, že dojde k uzavření smlouvy mezi Poskytovatelem a Spotřebitelem, stane se tato Informace součástí uzavřené smlouvy.

7.2       Údaje obsažené v této Informaci lze změnit až do doby uzavření smlouvy dohodou Poskytovatele a Spotřebitele. V takovém případě se součástí smlouvy dle předchozího odstavce stane Informace ve změněném znění.

7.3       Neobsahuje-li tato Informace veškeré údaje stanovené právními předpisy (např. informace o Zboží, Ceně, platbě, daních, poplatcích za dodání, zálohách, odstoupení od smlouvy aj.), budou tyto údaje sděleny Spotřebiteli v textové podobě nejpozději při uzavření Smlouvy.

Nahoru

 

Reklamační řád

Preambule

Poskytovatel tímto v souladu s právními předpisy vydává tento reklamační řád, který je součástí VP:

Článek 1 DEFINICE

1.1       Pro účely VP mají následující výrazy a fráze začínající velkým písmenem níže uvedený význam, pokud není v kontextu použito jinak:

1.1.1       Cena – kupní cena za Zboží a/nebo cena licence ke Zboží stanovená Poskytovatelem pro každé jedno přesně specifikované Zboží v IS;

1.1.2       IS – movitá nehmotná věc – (původní) počítačový program, tedy informační systém (e-shop) provozovaný Poskytovatelem dostupný z Internetové adresy;

1.1.3       PoskytovatelLIMAL (CZ), s.r.o., spisová značka C 117968 vedená u Městského soudu v Praze, IČO: 275 99 248, se sídlem Praha 4, Na Hřebenech II 1718/8, PSČ: 140 00;

1.1.4       Reklamace – právo Uživatele z odpovědnosti za vady;

1.1.5       Smlouva – Kupní smlouva uzavřená mezi Poskytovatelem, jako prodávajícím, a Uživatelem, jako kupujícím, prostřednictvím IS;

1.1.6       Spotřebitel – fyzická osoba - Uživatel, která uzavře Smlouvu s Poskytovatelem mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání;

1.1.7       Uživatel – jakákoli fyzická nebo právnická osoba s výjimkou Poskytovatele, která užívá IS;

1.1.8       VP – Všeobecné podmínky Poskytovatele pro distanční prodej;

1.1.9       Záruční list - písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném právními předpisy;

1.1.10     Zboží – je věc nabízená Poskytovatelem k prodeji Uživateli prostřednictvím IS a je-li ke Zboží nabízena, tak i licence k užití této věci;

Nahoru

Článek 2 VADY ZBOŽÍ

2.1       Poskytovatel odpovídá Uživateli, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Poskytovatel odpovídá Uživateli, že v době, kdy Uživatel Zboží převzal,

2.1.1       má Zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Poskytovatel nebo výrobce popsal nebo které Uživatel očekával s ohledem na povahu Zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

2.1.2       se Zboží hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

2.1.3       Zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

2.1.4       je Zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

2.1.5       Zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

2.2       Nemá-li Zboží výše uvedené vlastnosti, může Uživatel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti Zboží, může Uživatel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od Smlouvy.

2.3       Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má Uživatel právo na bezplatné odstranění vady.

2.4       Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má Uživatel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má Uživatel i právo od Smlouvy odstoupit.

2.5       Neodstoupí-li Uživatel od Smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Uživatel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Poskytovatel nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Poskytovatel nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Uživateli působilo značné obtíže.

2.6       Právo z vadného plnění Uživateli nenáleží, pokud Poskytovatel před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud Poskytovatel vadu sám způsobil.

Nahoru

Článek 3 UPLATNĚNÍ REKLAMACE

3.1       Uživatel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

3.2       Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Uživatelem.

3.3       Záruční doba pro Uživatele je stanovena u každého Zboží. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží začíná běžet nová záruční doba.

Článek 4 DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI

4.1       Odpovědnost Poskytovatele za vady se nevztahuje na opotřebení Zboží způsobené jejím obvyklým užíváním, u Zboží prodávaného za nižší Cenu na vadu, pro kterou byla nižší Cena ujednána, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí Uživatelem, nebo vyplývá-li to z povahy věci.

4.2       Na žádost Uživatele je Poskytovatel povinen poskytnout Uživateli Záruční list. Umožňuje-li to povaha Zboží, postačuje namísto Záručního listu vydat Uživateli doklad o zakoupení Zboží obsahující údaje, které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu Poskytovatele, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, Poskytovatel určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v Záručním listě.

4.3       Uživatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy ve všech případech stanovených právními předpisy. Odstoupení je vůči Poskytovateli účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Uživatele o odstoupení od Smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení Smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Uživatel plnění, které mu poskytl Poskytovatel, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

Nahoru

Článek 5 VYŘÍZENÍ REKLAMACE

5.1       V případě, že Uživatel využije svého práva vyžadovat odstranění vad Zboží opravou a v Záručním listu, je pro účely záručních oprav Zboží určený podnikatel odlišný od Poskytovatele, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě Poskytovatele nebo v místě pro Uživatele bližším, uplatní Uživatel právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v Záručním listu.

5.2       Reklamace včetně odstranění vady bude Poskytovatelem vyřízena v přiměřené lhůtě. V případě Spotřebitele musí být Reklamace včetně odstranění vady vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Poskytovatel se Spotřebitelem nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Spotřebiteli přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení Smlouvy.

5.3       Běh lhůty pro vyřízení Reklamací je pozastaven v případě, že Poskytovatel neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení Reklamace. Poskytovatel je povinen si vyžádat doplnění podkladů od Uživatele v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů Uživatelem.

5.4       Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Poskytovateli nebo jiném k tomu určenému subjektu, je Uživatel povinen Zboží odpovídajícím způsobem zabalit a označit zásilku příslušnými symboly pro křehké Zboží.

5.5       Poskytovatel nebo k tomu určený subjekt po řádném vyřízení Reklamace vyzve Uživatele k převzetí opraveného Zboží.

5.6       Pokud si Uživatel do 30 kalendářních dní ode dne vyřízení Reklamace nepřevezme Zboží, má Poskytovatel právo mu účtovat skladné ve výši 20,- Kč za každý započatý den prodlení s vyzvednutím Zboží v případě Zboží s objemem do 0,1 m3; u většího Zboží se tato částka zvedá o 20 Kč za každých započatých 0,1 m3 objemu Zboží. Po uplynutí 6 měsíců je Poskytovatel oprávněn Zboží prodat a utržené prostředky nejdříve použít k úhradě svých pohledávek za Uživatelem, zbylou část poukáže Uživateli na jím zvolený bankovní účet.

5.7       Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání Zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke Zboží.

5.8       V případě odstoupení od Smlouvy či poskytnutí slevy z Ceny je příslušná platba vrácena Uživateli převodem na bankovní účet.

Článek 6 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

6.1       Tento reklamační řád se vztahuje k VP.

6.2       Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 30. 4. 2014.

Nahoru

 

Jak postupovat při reklamaci

1.   Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.

2.   Pro reklamování zboží využijte reklamační formulář. Po úspěšném zadání reklamace obdržíte na Váš e-mail zprávu, která potvrzuje úspěšné přijetí reklamace. Poté se Vám v co nejkratší možné době ozve odpovědný reklamační pracovník, který Váš bude informovat o dalším postupu reklamace.

3.   Chcete-li vyměnit poškozené zboží, zašlete vždy kompletně celý výrobek. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.

4.   Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu a vždy vhodně zabalené proti poškození.

5.   Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

 

Adresa pro zaslání reklamace:

Rozbaleno.cz - sklad LIMAL
Nádražní 203
250 64 Měšice
 

Kontakty:

reklamační oddělení: 226 256 151

zákaznické oddělení: 226 256 150

e-mail: reklamace@rozbaleno.cz

dotazy: info@rozbaleno.cz

Nahoru

 

 

Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem

Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

Veškeré níže uvedené instrukce od nás po nahlášení škodní události rovněž obdržíte e-mailem.

 

Česká pošta

Oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty. S sebou vezměte kompletní zásilku, tak jak jste jí obdrželi, včetně obalového materiálu. Na poště Vám pracovníci pošty poradí a sepíší s Vámi zápis o škodě způsobené během přepravy. Reklamaci prosím vždy postupujte adresátovi, tedy Vám - v případě uznání reklamace Vám bude poštou uhrazena škoda. Po sepsání škodního zápisu má pošta zhruba 14 dní na rozhodnutí a vyjádření se k reklamaci přepravy. Výsledek Vám přijde poštou. Doporučujeme Vám rovněž vše nafotit. 

 

Geis

Pokud je zásilka při převzetí viditelně poškozená, zboží nepřebírejte. S doručujícím řidičem je potřeba sepsat reklamační protokol. Pokud doručujicí řidič nemá reklamační protokol k dispozici, je možné jej sepsat na volný papír a musí obsahovat datum doručení zásilky, číslo zásilky, název a adresu příjemce, popis zjištěného poškození, podpis doručujícího řidiče a přebírající osoby. Poté prosím kontaktujte naše reklamační oddělení na adrese reklamace@rozbaleno.cz a my už za Vás reklamaci přepravy dořešíme. Doporučujeme Vám rovněž poškozenou zásilku nafotit. 

 

Nahoru

 

 

Jak postupovat při odstoupení od kupní smlouvy

1.   Odstoupení od kupní smlouvy provádí ten, kdo zboží objednal, a to ve lhůtě 14 kalendářních dní ode dne převzetí zboží.  Prosíme o sdělení telefonního číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.

2.   K odstoupení od smlouvy můžete využít reklamační formulář nebo nám pošlete e-mail na adresu reklamace@rozbaleno.cz Využijete-li těchto možnosti, obratem Vám zašleme potvrzení o přijetí tohoto oznámení o odstoupení od smlouvy.

3.   Zboží pošlete nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy na adresu:

Rozbaleno.cz - sklad LIMAL
Nádražní 203
250 64 Měšice
 

4.   Zboží zasílejte nepoškozené a neopotřebené, nejlépe v originálním obalu.

5.   Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

 

Kontakty:

reklamační oddělení: 226 256 151

zákaznické oddělení: 226 256 150

e-mail: reklamace@rozbaleno.cz

dotazy: info@rozbaleno.cz

Nahoru

Proč nakupovat na Rozbaleno.cz?

  • Garance nejnižší ceny
  • Vlastní sklad
  • Expresní dodání
  • Nákup bez rizika

Produkty