Rozbaleno.cz - Rozhoduje cena, ne obal

+420 226 256 150 volejte Po - Pá 8 - 17 hodin

Rozbaleno.cz - Rozhoduje cena, ne obal

0 košík je prázdný
  • Úvod
  • Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy


Nejčastější dotazy

Obecné:

 

Nemáte chybu v poštovném?

Ne. Výše poštovného není ovlivněna pouze náklady na expedici jednotlivých objednávek, ale i spoustou dalších faktorů. Veliká rozmanitost našeho zboží společně s individuálním přístupem ke každé Vaší objednávce (který je v našem oboru obchodu nezbytnou nutností), způsobuje, že naše logistické náklady jsou vyšší, než logistické náklady jiných internetových obchodů. To má za následek růst ceny poštovného až do výšin, které jsou uvedeny při potvrzování objednávek.
 

Je možný osobní odběr?

Ano, prostřednictvím Uloženky.
 

Co to znamená, když je zboží „rozbalené“?

Jak již název našeho internetového portálu napovídá, naše společnost se věnuje prodeji zboží, které bylo některému z našich dodavatelů vráceno ze záručních nebo jiných důvodů. Jednoduše řešeno, nemusíte být první, kdo daný produkt zakoupil.
 
 

Opravdu máte veškeré zboží skladem?

Ano, na ploše cca 700m2  pro Vás máme připravené veškeré zboží prezentované na rozbaleno.cz  či jiných aukčních portálech. Po potvrzení nákupu zboží okamžitě připravujeme k expedici. Zboží zasíláme Českou poštou - variantou obchodní balík, nebo kurýrní službou FOFR.
 
 

Jak se mohu přihlásit/odhlásit k odebírání novinek a akcí?

V červené liště, přímo pod přehledem právě zlevněného zboží, naleznete možnost vložit Váš email, na který chcete novinky dostávat. Stejná lišta je i ve spodní části našich stránek. Opětovným napsáním emailu si novinky zase jednoduše odhlásíte.
 

Reklamace:

 

Pokud mi zboží nevyhovuje, mohu ho vrátit?

Samozřejmě, u nás se nemusíte bát, že kupujete zajíce v pytli. Pokud Vám zboží nebude vyhovovat, pošlete nám ho zpět a my Vám obratem vrátíme peníze. Více informací naleznete v našich Obchodních podmínkách.
 

Co když zboží dorazí poškozené?

Ihned nás kontaktujte na telefonním čísle 226 256 151. Prověříme, zda nemohlo být zboží poškozené během přepravy a domluvíme se na dalším postupu. Pozdě nahlášené reklamace mechanického poškození nemohou být uznány.

Chci nahlásit reklamaci.

Vyplňte prosím náš reklamační formulář. Během několika hodin se Vám ozve náš odpovědný zaměstnanec z reklamačního oddělení a začne s Vámi reklamaci řešit.
 
 

Nedostal jsem odpověď na nově zadanou reklamaci.

Pokud do 3 pracovních dnů neobdržíte odpověď na zadanou reklamaci, kontaktujte nás prosím telefonicky na telefonním čísle 226 256 150, případně na e-mailu reklamace@rozbaleno.cz.
 

Nedostal jsem odpověď na již řešenou reklamaci.

Přestože se snažíme na veškeré zprávy odpovídat nejpozději do druhého pracovního dne, může se v době, kdy je více reklamací stát, že odpovíme později. Pokud byste ani do 3 pracovních dnů neobdrželi odpověď na Vaši zprávu, doporučujeme poslat Vaši zprávu opakovaně s upozorněním, že jste dosud neobdrželi odpověď.
 

Objednávky:

 

Za jak dlouho od potvrzení objednávky budu mít zboží doma?

Závisí na způsobu dopravy, který si zvolíte při potvrzení objednávky.
Zpravidla je to do 2-3 pracovních dní.
Pokud si zvolíte osobní vyzvednutí na Uložence, tak max 1-2 pracovní dny.
user cart loupe

Objednávky a dotazy

info@rozbaleno.cz
+420 226 256 150
Po - Pá 8 - 17 hodin

Produkty

Kategorie

Značky

Založte si účet a získejte slevu 200 Kč