Přesun na Mall.cz:
Proč se po kliknutí na zboží dostanu na stránky Mall.cz?
Rozbaleno.cz se od 1.10. přesouvá na Mall.cz. To Vám přináší spoustu výhod, například širší nabídku produktů, možnost vyzvednutí produktů na více než 250 pobočkách Mallu či Mallboxech, 6 různých platebních metod, včetně nákupů na splátky, možnost vrácení zakoupeného zboží do 14 dnů na pobočkách Mall a informace o všech slevových akcích na Mall.cz.
Reklamace:
Pokud mi zboží nevyhovuje, mohu ho vrátit?
Samozřejmě, pokud Vám zboží nebude vyhovovat, máte právo ho do 14 dnů od převzetí vrátit. Vrácení můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil v přehledu objednávek. Klikněte na objednávku a u každé položky máte možnost zboží vrátit. Nebo můžete vyplnit náš reklamační formulář přímo. Zboží nám poté pošlete zpět a my Vám vrátíme peníze. Pokud chcete vrátit velký spotřebič, kontaktujte po zadání vrácení reklamační oddělení na telefonním čísle +420 226 256 151. Zboží neodesílejte.
Co když zboží dorazí poškozené?
Chci nahlásit reklamaci.
Reklamaci můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil v přehledu objednávek. Klikněte na objednávku a u každé položky máte možnost zboží reklamovat. Nebo vyplňte náš reklamační formulář přímo.
Chci nahlásit reklamaci velkého spotřebiče
Reklamaci velkého spotřebiče vyřešíme u vás doma skrze servisního technika. Reklamaci můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil v přehledu objednávek. Klikněte na objednávku a u každé položky máte možnost zboží reklamovat. Nebo vyplňte náš reklamační formulář přímo. Po vyplnění formuláře Vás bude do 3 dnů kontaktovat pracovník reklamačního oddělení s dalším postupem.
Jaká je délka záruky?
Za jak dlouho od potvrzení objednávky budu mít zboží doma?
Kde se nachází moje zásilka?
Kdy obdržím fakturu za objednávku?
Nebylo mi doručeno potvrzení objednávky.
Pokud Vám nebylo doručeno potvrzení objednávky, překontrolujte prosím nejprve ve Vaší poště složku SPAM. Pokud Vám nebyl email doručen ani do spamu, prosím kontaktujte naší zákaznickou linku.
Doprava a platba
Je možný osobní odběr?
Je možný výnost do patra?
Zajistíte mi odvoz starého spotřebiče?
Co znamená platba dobírkou?
Platbu dobírkou umožňujeme pouze v hotovosti na výdejním místě či u přepravní společnosti. Při platbě na dobírku nepřijímáme platbu platební kartou.