Rozbaleno.cz - Rozhoduje cena, ne obal

Rozbaleno.cz - Rozhoduje cena, ne obal

0 košík je prázdný
  • Úvod
  • Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Obsah nejčastějších dotazů:
 

Reklamace

Objednávky

Doprava a platba

Co znamená "rozbaleno" a další označení zboží?

Věrnostní program

Obecné

 

Reklamace:
 

Pokud mi zboží nevyhovuje, mohu ho vrátit?

Samozřejmě, pokud Vám zboží nebude vyhovovat, máte právo ho do 14 dnů od převzetí vrátit. Vrácení můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil v přehledu objednávek. Klikněte na objednávku a u každé položky máte možnost zboží vrátit.  Nebo můžete vyplnit náš reklamační formulář přímo. Zboží nám poté pošlete zpět a my Vám vrátíme peníze. Pokud chcete vrátit velký spotřebič, kontaktujte po zadání vrácení reklamační oddělení na telefonním čísle +420 226 256 151. Zboží neodesílejte. 

 

Co když zboží dorazí poškozené?

Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, ihned prosím vyplňte reklamační formulář a přiložte reálné fotografie poškozeného zboží.
 

Chci nahlásit reklamaci.

Reklamaci můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil v přehledu objednávek. Klikněte na objednávku a u každé položky máte možnost zboží reklamovat.  Nebo vyplňte náš reklamační formulář přímo. Vytiskněte ho a přiložte spolu s kopií faktury k zásilce. Vše odešlete na adresu Rozbaleno.cz, Areál Prologis Park Jirny-hala DC5, Poděbradská 771, 250 90 Jirny. Prosíme o dodání produktu i s jeho příslušenstvím, (např. u nootebooku odeslat i s napájecím adaptérem). V případě že si nemůžete formulář či fakturu vytisknout, uveďte prosím číslo objednávky a faktury.

 

Chci nahlásit reklamaci velkého spotřebiče

Reklamaci velkého spotřebiče vyřešíme u vás doma skrze servisního technika. Reklamaci můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil v přehledu objednávek. Klikněte na objednávku a u každé položky máte možnost zboží reklamovat.  Nebo vyplňte náš reklamační formulář přímo. Poté kontaktujte reklamační oddělení na telefonním čísle +420 226 256 151. Zboží neodesílejte. 
 

Jak zboží odeslat na reklamaci?

Zboží můžete bezplatně odeslat pomocí odpovědního štítku České pošty, který vkládáme do každé zásilky. Štítek nalepíte na balík a vyplníte pouze sebe jako odesílatele zásilky. Adresa našeho skladu je již předvyplněná.
 

Jaká je délka záruky?

Délka záruky je vždy uváděna u konkrétního zboží pod tlačítkem „vložit do košíku“. Na rozbalené zboží garantujeme záruku v délce 2 roky. U poškozeného nebo servisovaného zboží je záruka v délce 1 roku

Nahoru

 

Objednávky
 

Za jak dlouho od potvrzení objednávky budu mít zboží doma?

Zpravidla je to do 2-3 pracovních dní.
 

Kde se nachází moje zásilka?

Po předání zboží přepravci Vám bude emailem zasláno číslo balíku a odkaz na sledování zásilky, kde je možné průběh doručení sledovat online.
 

Kdy obdržím fakturu za objednávku?

Faktury zasíláme v elektronické podobě na Váš email. V případě úhrady předem obdržíte fakturu elektronickou formou v den připsání platby. V případě dobírky jí obdržíte v elektronické podobě zhruba 1-2 dny po převzetí.
 

Nebylo mi doručeno potvrzení objednávky.

Pokud Vám nebylo doručeno potvrzení objednávky, překontrolujte prosím nejprve ve Vaší poště složku SPAM. Pokud Vám nebyl email doručen ani do spamu, prosím kontaktujte naší zákaznickou linku.

Nahoru

 

Doprava a platba
 

Je možný osobní odběr?

Ano, prostřednictvím výdejních míst.
 

Je možný výnost do patra?

Přepravní společnost má povinnost doručit zásilku za první uzamykatelné dveře. Výnos do patra je závislý na individuální domluvě s daným přepravcem.
 

Zajistíte mi odvoz starého spotřebiče?

Tuto službu bohužel neposkytujeme.
 

Co znamená platba dobírkou?

Platbu dobírkou umožňujeme pouze v hotovosti na výdejním místě či u přepravní společnosti.  Při platbě na dobírku nepřijímáme platbu platební kartou.

Nahoru

 

Co znamená "rozbaleno" a další označení zboží?
 

Co to znamená, když je zboží "rozbaleno"?

Toto zboží je pouze rozbalené. Jedná se tedy o nové zboží s plnou zárukou, které má pouze rozbalený, poškozený, případně náhradní obal. Zboží je plně funkční.
 

Co to znamená, když je zboží "zánovní"?

Toto zboží bylo již krátkodobě použito, což ale nemá vliv na jeho funkčnost. V detailu produktu je většinou i konkrétní popis reálného stavu produktu. Stav zboží je také prezentovaný na reálných fotografiích, pořízených přímo na našem skladu. Např. poškrábání je na fotografiích označeno barevnými šipkami s popisem. Zboží je plně funkční.
 

Co to znamená, když je zboží "servisované"?

Toto zboží již prošlo servisem. Pokud máme informace o druhu opravy k dispozici, uvádíme je v detailu produktu. V některých případech, kdy nám dodavatel informaci o druhu opravy neposkytne, informace bohužel nemáme k dispozici. Zboží je plně funkční.
 

Co to znamená, když je zboží "poškozeno"?

Konkrétní popis poškození je uvedený v detailu produktu. Také je prezentováno na reálných fotografiích, pořízených přímo na našem skladu. Poškození je označeno na fotografiích barevnými šipkami s popisem.
 
 
 

Věrnostní program
 

Jak funguje věrnostní program?

Všechny informace o fungování věrnostního programu naleznete zde. Vaší úroveň věrnostního programu můžete zjistit ve svém zákaznickém profilu.
 

Kdy se započítá objednávka do věrnostního programu?

Objednávka se do věrnostního programu započítává do 21 dnů od převzetí zboží.
 

Nenačetla se mi doprava zdarma u věrnostního programu?

Doprava zdarma se vztahuje pouze na zásilky do 30 kg a je nezbytné být přihlášený přes Váš uživatelský účet. V případě, že tyto podmínky splňujete, prosím kontaktujte naší zákaznickou linku.
 
 
 

Obecné
 

Jak mohu uplatnit slevový kód na akci? Kam mám kód zadat?

Slevový kód zadejte v prvním kroku košíku do pole „Máte-li slevový kód, můžete ho zadat zde.“ Naleznete ho pod seznamem produktů, které máte v košíku.
 

Mohu využít více slevových kódů na jeden nákup?

Ne, na jeden nákup můžete uplatnit pouze jeden slevový kód.
 

Jak se mohu přihlásit/odhlásit k odebírání novinek a akcí?

V červené liště, přímo pod přehledem právě zlevněného zboží, naleznete možnost vložit Váš email, na který chcete novinky dostávat. Stejná lišta je i ve spodní části našich stránek. Odhlásit se můžete ve svém uživatelském profilu.
 

Máte dotaz ke zboží?

Náš obchod se specializuje na prodej různorodého druhu zboží. Popisy se snažíme vytvářet tak, aby byly co nejobsáhlejší. V případě technických dotazů se prosím obraťte spíše výrobce.
 

Zapomněli jste heslo?

V případě, že se Vám nedaří přihlásit nebo jste heslo zapomněli, klikněte prosím na „Zapomněli jste heslo?“. Následně Vám bude zaslán verifikační email s obnoveným heslem. Toto heslo nekopírujte, je nezbytné ho pro správnou funkčnost opsat.
 

Jak získám slevu 200 Kč za registraci?

Po správně provedené registraci obdržíte verifikační email, který je nezbytné potvrdit otevřením zaslaného odkazu. Následně obdržíte sms zprávou slevový kód na první nákup.
 

Produkty

Kategorie

Značky

Založte si účet a získejte slevu 200 Kč
user cart loupe