Rozbaleno.cz - Rozhoduje cena, ne obal

Rozbaleno.cz - Rozhoduje cena, ne obal

  • Úvod
  • Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Přesun na Mall.cz:
 

Proč se po kliknutí na zboží dostanu na stránky Mall.cz?

Rozbaleno.cz se od 1.10. přesouvá na  Mall.cz. To Vám přináší spoustu výhod, například širší nabídku produktů, možnost vyzvednutí produktů na více než 250 pobočkách Mallu či Mallboxech, 6 různých platebních metod, včetně nákupů na splátky, možnost vrácení zakoupeného zboží  do 14 dnů na pobočkách Mall a informace o všech slevových akcích na Mall.cz.

 

Reklamace:
 

Pokud mi zboží nevyhovuje, mohu ho vrátit?

Samozřejmě, pokud Vám zboží nebude vyhovovat, máte právo ho do 14 dnů od převzetí vrátit. Vrácení můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil v přehledu objednávek. Klikněte na objednávku a u každé položky máte možnost zboží vrátit.  Nebo můžete vyplnit náš reklamační formulář přímo. Zboží nám poté pošlete zpět a my Vám vrátíme peníze. Pokud chcete vrátit velký spotřebič, kontaktujte po zadání vrácení reklamační oddělení na telefonním čísle +420 226 256 151. Zboží neodesílejte. 

 

Co když zboží dorazí poškozené?

Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, ihned prosím vyplňte reklamační formulář a přiložte reálné fotografie poškozeného zboží.
 

Chci nahlásit reklamaci.

Reklamaci můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil v přehledu objednávek. Klikněte na objednávku a u každé položky máte možnost zboží reklamovat.  Nebo vyplňte náš reklamační formulář přímo. Vytiskněte ho a přiložte spolu s kopií faktury k zásilce. Vše odešlete na adresu Rozbaleno.cz, Areál Prologis Park Jirny-hala DC5, Poděbradská 771, 250 90 Jirny. Prosíme o dodání produktu i s jeho příslušenstvím, (např. u nootebooku odeslat i s napájecím adaptérem). V případě že si nemůžete formulář či fakturu vytisknout, uveďte prosím číslo objednávky a faktury.

 

Chci nahlásit reklamaci velkého spotřebiče

Reklamaci velkého spotřebiče vyřešíme u vás doma skrze servisního technika. Reklamaci můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil v přehledu objednávek. Klikněte na objednávku a u každé položky máte možnost zboží reklamovat.  Nebo vyplňte náš reklamační formulář přímo. Po vyplnění formuláře Vás bude do 3 dnů kontaktovat pracovník reklamačního oddělení s dalším postupem.

 

Jak zboží odeslat na reklamaci?

Zboží můžete bezplatně odeslat pomocí odpovědního štítku České pošty (nálepka s předvyplněnou adresou našeho skladu), který vkládáme do každé zásilky. Štítek nalepíte na balík a vyplníte pouze sebe jako odesílatele zásilky. Adresa našeho skladu je již předvyplněná.
 

Jaká je délka záruky?

Délka záruky je vždy uváděna u konkrétního zboží pod tlačítkem „vložit do košíku“. Na rozbalené zboží garantujeme záruku v délce 2 roky. U poškozeného nebo servisovaného zboží je záruka v délce 1 roku

Nahoru

 

Objednávky
 

Za jak dlouho od potvrzení objednávky budu mít zboží doma?

Zpravidla je to do 2-3 pracovních dní.
 

Kde se nachází moje zásilka?

Po předání zboží přepravci Vám bude emailem zasláno číslo balíku a odkaz na sledování zásilky, kde je možné průběh doručení sledovat online.
 

Kdy obdržím fakturu za objednávku?

Faktury zasíláme v elektronické podobě na Váš email. V případě úhrady předem obdržíte fakturu elektronickou formou v den připsání platby. V případě dobírky jí obdržíte v elektronické podobě zhruba 1-2 dny po převzetí.
 

Nebylo mi doručeno potvrzení objednávky.

Pokud Vám nebylo doručeno potvrzení objednávky, překontrolujte prosím nejprve ve Vaší poště složku SPAM. Pokud Vám nebyl email doručen ani do spamu, prosím kontaktujte naší zákaznickou linku.

Nahoru

 

Doprava a platba
 

Je možný osobní odběr?

Ano, prostřednictvím výdejních míst.
 

Je možný výnost do patra?

Přepravní společnost má povinnost doručit zásilku za první uzamykatelné dveře. Výnos do patra je závislý na individuální domluvě s daným přepravcem.
 

Zajistíte mi odvoz starého spotřebiče?

Tuto službu bohužel neposkytujeme.
 

Co znamená platba dobírkou?

Platbu dobírkou umožňujeme pouze v hotovosti na výdejním místě či u přepravní společnosti.  Při platbě na dobírku nepřijímáme platbu platební kartou.

Nahoru

 

 

Obecné
 

Zapomněli jste heslo?

V případě, že se Vám nedaří přihlásit nebo jste heslo zapomněli, klikněte prosím na „Zapomněli jste heslo?“. Následně Vám bude zaslán verifikační email s obnoveným heslem. Toto heslo nekopírujte, je nezbytné ho pro správnou funkčnost opsat.
 
 
Založte si účet a získejte slevu 200 Kč
user cart loupe