Reklamační řád
Zákazník má právo zboží reklamovat ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží nového a 12 měsíců od převzetí zboží použitého (opticky poškozeného), tedy zboží bazarového.
Jak postupovat při reklamaci
Reklamaci můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil v přehledu objednávek. Klikněte na objednávku a u každé položky máte možnost zboží reklamovat. Nebo můžete vyplnit náš reklamační formulář přímo. Po úspěšném zadání reklamace obdržíte na Váš e-mail zprávu, která potvrzuje úspěšné přijetí reklamace.
Adresa pro zaslání reklamace:
Rozbaleno.cz
Areál Prologis Park Jirny-hala DC5
Poděbradská 771
250 90 Jirny
Reklamace velkých spotřebičů
Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme kontaktovat přímo autorizovaný servis. Jejich seznam naleznete zde. V případě, že vám tento postup nevyhovuje, řiďte se dle pokynů níže.
Reklamaci velkého spotřebiče vyřešíme u vás doma skrze servisního technika. Reklamaci můžete jednoduše zadat přes svůj zákaznický profil v přehledu objednávek. Klikněte na objednávku a u každé položky máte možnost zboží reklamovat. Nebo vyplňte náš reklamační formulář přímo. Po vyplnění formuláře Vás bude do 3 dnů kontaktovat pracovník reklamačního oddělení s dalším postupem.
Vyřízení reklamace
Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet v den přijetí zásilky na sklad.
Výměnu zboží neprovádíme. Pokud si přejte vrátit peníze, učiníme tak v souladu s právními předpisy.
Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem
Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.
Veškeré níže uvedené instrukce od nás po nahlášení škodní události rovněž obdržíte e-mailem.
Česká pošta
Oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty. S sebou vezměte kompletní zásilku, tak jak jste jí obdrželi, včetně obalového materiálu. Na poště Vám pracovníci pošty poradí a sepíší s Vámi zápis o škodě způsobené během přepravy. Reklamaci prosím vždy postupujte adresátovi, tedy Vám - v případě uznání reklamace Vám bude poštou uhrazena škoda. Po sepsání škodního zápisu má pošta zhruba 14 dní na rozhodnutí a vyjádření se k reklamaci přepravy. Výsledek Vám přijde poštou. Doporučujeme Vám rovněž vše nafotit.
Uloženka, GEIS, In Time
Pokud poškození zjistíte ještě před převzetím zásilky, zásilku nepřebírejte, požadujte sepsání škodního protokolu a vrácení odesílateli. Přepravce se s námi spojí, reklamaci společně vyřídíme a ozveme se Vám. Pokud už bude objednávka zaplacená, domluvíme se na vrácení peněz.
Zjistíte-li poškození až po převzetí zásilky, v první řadě vše důkladně nafoťte, včetně obalového materiálu. Co nejdříve nám nahlašte reklamaci přes náš reklamační formulář a přiložte fotografie poškozeného zboží. Případně nám fotografie pošlete e-mailem na reklamace@rozbaleno.cz. Spojíme se s Vámi a domluvíme se na řešení situace. Zároveň podáme reklamaci přepravci.
Kontakt
Reklamační oddělení je tu pro Vás:
PO - PÁ: 8:00 - 17:00
Pevná linka: +420 226 256 151
E-mail: reklamace@rozbaleno.cz
Rychlejšímu vyřízení reklamace můžete pomoci vyplněním našeho reklamačního formuláře.
Rozhodnete-li se nás kontaktovat telefonicky, připravte si prosím číslo RMA Vaši reklamace.